• Anonym (kåt)

Singel men vill ha sex

Vet att det inte är svårt att skaffa ONS som tjej, men jag vill inte ha sex på det sättet. Är inte i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är singel.
    Jag vill inte heller leta på sex-sidor, känns som alltför många där är oseriösa. 
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är singel. Hur gör ni andra singlar med sexlust?

• Svar på tråden Singel men vill ha sex
  • LoLs pappa
    Anonym (med sugen) skrev 2012-08-13 21:53:45 följande:
    fötlåt för särskrivningen.... blev nog mest ett knapptryck för mycketSkäms

nä klart man blir lite kräsen när man blir äldre vem man drar hem för att sätta på. men samtidigt är man sugen så är man.

men hade gärna haft en liten go och trevlig tjej att sätta på ett kk där man får mer en relation, mena att man gärna får träffas utanför sängen med och ta ngn öl om det känns rätt.

kom igen nu tjejer...      
    Och hur hade du tänkt att det skulle gå till när du är anonym Förvånad
  • J   a   d   e   d
    LoLs pappa skrev 2012-08-13 21:51:47 följande:
    Är väl smartare att behålla anonymiteten och sålla... 
    Ja men självklart. Intelligensen gör sig påmind i denna tråd för vart inlägg som droppar in.
    All min rädsla försvann när du sakta tog min hand.
  • Anonym (singel)

Tycker också det är skitsvårt att träffa nån som "bara" vill va kk. Av erfarenhet så brukar den ena eller andra så småningom få känslor och då blir de att man sårar.....
    Sen kan väl jag känna att jag är nyfiken på en tjej och det är nästan ännu svårare.... Det är liksom inte bara att dra hem nån efter krogen heller, man vill ju inte utge sig som slampig bara för att man är sugen på att ligga 

• Anonym (Göteborg)

Du är inte slampig för att du vill ligga lite. Världen skulle gå under om inte folk gjorde det ibland. Om du är nyfiken på tjejer, testa qx.se

• Anonym (singel)
    Anonym (Göteborg) skrev 2012-08-13 22:29:38 följande:

Du är inte slampig för att du vill ligga lite. Världen skulle gå under om inte folk gjorde det ibland. Om du är nyfiken på tjejer, testa qx.se

Ja sannerligen går världen under om man inte får ligga emellanåt! Tack för tipset! Glad
  • Anonym (Alltidforsiktig)

Men jag är så rädd för att ha sex med okända och få könssjukdom 🙁

• Martinnains

Jag skulle rekommendera att du söker på bodycontact.com de har jättebra sökfunktion och så skiter du i alla svar du får och söker istället upp en karl som du tycker är intressant.

• Anonym (Mch)
    Anonym (kåt) skrev 2012-08-12 16:15:44 följande:
    Singel men vill ha sex

Vet att det inte är svårt att skaffa ONS som tjej, men jag vill inte ha sex på det sättet. Är inte i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är singel.
    Jag vill inte heller leta på sex-sidor, känns som alltför många där är oseriösa. 
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är singel. Hur gör ni andra singlar med sexlust?

Om du är tjej, skaffa Tinder premium. Ser du inte ut som Shrek så får du fler swipes än du hinner med. Är du dessutom ung, barnlös och med ett BMI på under 25 så är du en "unicorn" och kan räkna med tusentals likes på en vecka.
  • Anonym (Elva)

Tråden är 11 år gammal.

• Anonym (Mch)
    Anonym (Elva) skrev 2023-08-01 17:52:25 följande:

Tråden är 11 år gammal.

Ja attans, vad dumma vi är. Det finns såklart inga singlar med sexlust som kanske har samma fundering längre.
  • Anonym (Söka partner som vanligt)

Det bästa tycker jag är att söka seriös partner som vanligt, utan att bli desperat och söka KK/enbart sex. Även om man söker en pojkvän och inte bara sex så kommer man bli påsatt av alldeles för många innan nån stannar en längre tid ändå. 

Sex är även bättre och roligare om man känner att honom tycker jag om och vill  imponera på än om man bara har sex som nån slags onani. 

Svar på tråden Singel men vill ha sex