• Anonym (kåt)

Singel men vill ha sex

Vet att det inte är svårt att skaffa ONS som tjej, men jag vill inte ha sex på det sättet. Är inte i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är singel.
    Jag vill inte heller leta på sex-sidor, känns som alltför många där är oseriösa. 
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är singel. Hur gör ni andra singlar med sexlust?

• Svar på tråden Singel men vill ha sex
  • The Riddler

Jobbigt läge. MEN, var glad att du är en TJEJ i denna sits.
    Hade varit sååå mycket jobbigare om du haft en gurka mellan benen ;)

Mitt råd är att gå ut med dina vänninor, har du tur så hittar du en skön snubbe för flera träffar, alltså inget ONS och sen bye bye. 

Everything I tell you is a lie, including this.
  • J   a   d   e   d

Det allra hetaste tips du TS någonsin kan få angående detta trängande behov är att skippa din anonymitet. Du kommer att bli formligen nedlusad av hungriga kvalitetskarlar enligt vad vi redan kan skåda i tråden.

Bara öppna din dörr.

All min rädsla försvann när du sakta tog min hand.
  • Anonym (med sugen)

förstår trådstartaren, jag är med väldigt sugen på att få ligga.
    finns det ngn go tjej i göteborg som känner lika dant? 

• Anonym
    Anonym (med sugen) skrev 2012-08-13 20:44:36 följande:

förstår trådstartaren, jag är med väldigt sugen på att få ligga.
    finns det ngn go tjej i göteborg som känner lika dant? 

Ja då. Synd bara att jag blir så avtänd när folk särstavar.  :-P
  • Anonym (kåt)

Jag bor inte i närheten av ngn av er....syndKyss lycka till alla!, hoppas ni kan ha det skönt Glad

• Anonym (Göteborg)

Det ÄR faktiskt inte så himla lätt, vare sig du är kille är tjej. Tycker jag i alla fall. Skulle inte heller säga att jag bara skulle dra hem nån från krogen. Det måste ju vara nån man gillar att leka med, speciellt om man inte tycker plain vanilla är det roligaste som finns... Det måste finnas en hjärna att gå igång på. Och startsträcka. Och lite schyssta features, vad man nu går igång på rent fysiskt Tycker det är ok att faktiskt bli lite kräsen med ålderns rätt. Fast ligga lite vill nog alla...Frågan är väl bara hur man får till det så det känns bra efteråt också.

Har tyvärr inga bra svar. Än i alla fall. Men jag har börjat fundera på det.  

• pingvin
    Anonym (kåt) skrev 2012-08-12 16:15:44 följande:
    Vet att det inte är svårt att skaffa ONS som tjej, men jag vill inte ha sex på det sättet. Är inte i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är singel.
    Jag vill inte heller leta på sex-sidor, känns som alltför många där är oseriösa. 
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är singel. Hur gör ni andra singlar med sexlust?
    Vet att det är svårt att skaffa ONS som kille och jag vill inte ha sex på det sättet. Är i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är sambo.
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är sambo. Hur gör ni andra sambos med sexlust?
  • LoLs pappa
    J a d e d skrev 2012-08-13 20:10:07 följande:
    Det allra hetaste tips du TS någonsin kan få angående detta trängande behov är att skippa din anonymitet. Du kommer att bli formligen nedlusad av hungriga kvalitetskarlar enligt vad vi redan kan skåda i tråden.

Bara öppna din dörr.
    Är väl smartare att behålla anonymiteten och sålla... 
  • Anonym (med sugen)

fötlåt för särskrivningen.... blev nog mest ett knapptryck för mycketSkäms

nä klart man blir lite kräsen när man blir äldre vem man drar hem för att sätta på. men samtidigt är man sugen så är man.

men hade gärna haft en liten go och trevlig tjej att sätta på ett kk där man får mer en relation, mena att man gärna får träffas utanför sängen med och ta ngn öl om det känns rätt.

kom igen nu tjejer...      

• Anonym (tjejen)
    pingvin skrev 2012-08-13 21:35:09 följande:
    Vet att det är svårt att skaffa ONS som kille och jag vill inte ha sex på det sättet. Är i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är sambo.
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är sambo. Hur gör ni andra sambos med sexlust?

Svar på tråden Singel men vill ha sex