• Anonym (kåt)

Singel men vill ha sex

Vet att det inte är svårt att skaffa ONS som tjej, men jag vill inte ha sex på det sättet. Är inte i relation just nu men är fortfarande kåt och vill ha sex. Kroppen slutar inte bara för att man är singel.
    Jag vill inte heller leta på sex-sidor, känns som alltför många där är oseriösa. 
    Vill inte vara utan sex bara för att jag är singel. Hur gör ni andra singlar med sexlust?

• Svar på tråden Singel men vill ha sex
  • Anonym (alltid redo!)

En tjejkompis till mig resonerade lika som du och hon ringde och frågade mig om jag  kunde ge henne sex då och då, Vi har alltid varit och kommer alltid vara jättebra kompisar. Du har väl någon kompis som kan bli K kompis?

• Anonym (tjejen)

Jag är lite i samma sits.. nybliven singel som blir smått tokig utan sex.. det värsta med ONS är enlig mig att man vet aldrig vad man får, hur bra man funkar ihop.. Och det är jobbigt att "leta" partners, har ingen önskan om att avverka olika personer hit o dit. Vill inte ha nån ny relation just nu, ha bra sex bara, med nån som kan lära sig vad jag gillar! Önskar att jag hade en bra kk att ringa ibland... eller ja, varje dag haha. Är så attans kåt just nu, hela tiden.

Har du inget passande ex eller gammalt ragg du kan höra av dig till? Jag fick ihop det lite med en sån nu i sommar.. vet dock inte om det kan fortsätta. Rynkar på näsan

Annars är det väl sex-ragg-sidor eller krogen eller umgängeskretsen eller på jobbet.. man får leta där man tror sig kunna hitta nåt.  

• Anonym (kåt)
    Anonym (alltid redo!) skrev 2012-08-12 16:39:24 följande:
    En tjejkompis till mig resonerade lika som du och hon ringde och frågade mig om jag  kunde ge henne sex då och då, Vi har alltid varit och kommer alltid vara jättebra kompisar. Du har väl någon kompis som kan bli K kompis?
    Det skulle kännas skumt för mig.
  • Anonym (kåt)
    Anonym (tjejen) skrev 2012-08-12 16:44:41 följande:
    Jag är lite i samma sits.. nybliven singel som blir smått tokig utan sex.. det värsta med ONS är enlig mig att man vet aldrig vad man får, hur bra man funkar ihop.. Och det är jobbigt att "leta" partners, har ingen önskan om att avverka olika personer hit o dit. Vill inte ha nån ny relation just nu, ha bra sex bara, med nån som kan lära sig vad jag gillar! Önskar att jag hade en bra kk att ringa ibland... eller ja, varje dag haha. Är så attans kåt just nu, hela tiden.

Har du inget passande ex eller gammalt ragg du kan höra av dig till? Jag fick ihop det lite med en sån nu i sommar.. vet dock inte om det kan fortsätta. Rynkar på näsan

Annars är det väl sex-ragg-sidor eller krogen eller umgängeskretsen eller på jobbet.. man får leta där man tror sig kunna hitta nåt.  
    eländigt att behöva ha det så. 
  • Anonym (BC)

jag är tjej och i samma sits, har reggat mig på BC och är nog med urvalet (men söker inte män för då blir man mail bombad) men det är svårt och kanske inte leder till nått men försöker och ser vad de ger.:) beror ju på vart man bor med hur bra de går :D

• Anonym

ja, var bor alla kåta kvinnor ? 

• Anonym (tjejen)

den här bor i Sthlm Glad

• Kolibri12

Ja, vad gör man med sin sexlust om man har lite längre startsträcka för att tända till på någon? ONS med okända jag träffat samma kväll funkar inte för mig av den anledningen.  Måste få lite tid på mig för att bli sugen på en kille. Alla män i min närhet och som är intressanta är redan upptagna. Inte lätt.....

• Anonym (singel)

haha ja vem behöver regga sig på dejting sidor när man har FL? Glad

Svar på tråden Singel men vill ha sex