Inlägg från: Oförglömlig |Visa alla inlägg
  • Oförglömlig

Jag är överviktig pga Slarv och dåliga beslut!

Har alltid varit smal och fin ända tills jag lämnade ett kontrollerande förhållande! Fick inte äta vad jag ville fick ständiga kommentarer som äter du det det där blir du tjock! Vi gjorde slut å jag flytta till egen lägenhet och hade jämt godis hemma. När jag träffa min nuvarande så bakade jag kärleksmums å annat gott till han. Ingen skulle beTämma över mig å pang +10 kg!!! Var tog mitt sunda förnuft vägen?!? Sedan så fortsatte jag dåligt sedan gick ja ner å upp å ner å upp! Men nu får de vara nog nu får jah skärpa mig!! Ok varit gravid 2 ggr också men nu sla jag gå ner 10-20 kg!! Kam ju inte slarva å Må dåligt över min feta röv stora lår och oatraktiva armar om jag inte försöker göra något åt saken!! Mitt mål är -5 kg till jul! Och -5 kg till innan dottern fyller 1 år! -10 kg innan 14 april 2013!! Några tipps på hur man motstår sötsuget?

• Svar på tråden Jag är överviktig pga Slarv och dåliga beslut!
  • Oförglömlig

Tack ska kolla på dessa appar:) Har hört att kanel kan minska sötsuget. Ska nog köpa filmjölk och kanel å äta med kokt ägg till frukost:) Jag är beredd måste skärpa mig vill inte gå upp mer i vikt!! Lycka till du också med viktminskningen:) nu ger vi järnet!! Ska köpa en snygg klänning när jag fyller 25 å ska se bra ut då:D

• Oförglömlig

Lyckades gå ner 10 kg för ett tag sedan men gick upp de när jag gick in i väggen:/ Fasiken vad jag är sötsugen!! Nuu ska jag bara stå emot några dagar så kommer suget att minska å försvinna:) har extra tuggumin:) Ska dricka mycket vatten å äta bra nu:) SKA ner 10 kg innan 14 April 2013:) gärna 10-15 innan jag fyller 25:)

Svar på tråden Jag är överviktig pga Slarv och dåliga beslut!