• v i r r a

Han avbryter mig hela tiden!

En liten reflektion... Jag tycker nog hela hans beteende kring det du har att säga verkar... skitjobbigt och osympatiskt! Alltså, inte bara det att han avbryter utan också det att han inte heller lyssnar och försöker förstå när du säger ifrån. Tar han dig på allvar någonsin liksom? Jag hade blivit MINST lika irriterad/sårad över att bli bemött med triumf över att du tappade tråden och verkar gilla att "vinna" mer än att lösa problemet. Kan han alls hantera konflikter någorlunda moget? Huvva säger jag bara!

• v i r r a

"och /att han/ verkar gilla att "vinna" mer än att lösa problemet." skulle det stå.

• v i r r a

Sextiotalist: Den här killen verkar ha fler/andra problem än att "bara råka bubbla över". Den här killen verkar ha rätt obehagliga kommunikationsproblem och ett ännu otrevligare ego! Se bara hur han hanterade att TS var ledsen! Han vrängde situationen till att handla om hans skämt för att sen se till att vinna "konflikten"!

TS! Jag tror ni måste jobba på kommunikationen. På ditt exempel ovan så ser det ut som att han lyckades få dig att prata och tjafsa om något annat än problemet! Du behövde stöd! Inte tjafs som han kunde vinna.

Svar på tråden Han avbryter mig hela tiden!