Inlägg från: Anonym (jag med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med)

Jag tror jag älskar en annan kvinna än min fru

fy vad hemskt. jag känner med dig. Jag har min man sen snart 7 år och två barn och vi är lyckliga. Men i lördags berättade min "Kompis" att han älskar mig så mycket att det gör ont. Jag har varit ihop med honom förr som ung och älskat honom i väldigt många år och lämnat många förhållanden för honom. Hans pappa kom till och med på vårat bröllop för att få mig på andra tankar.

Men jag trodde jag lagt honom åt sidan på riktigt när jag och min älskade man varit ihop ett år men nu 6 år senare känner jag mig såååå förvirrad att jag mår illa.

Vet inte någonting. Kompisen har ett förhållande sedan snart 3 år och 2 barn med henne. Något råd till mig? Nästan alla vet hur jag känt eller tydligen känner för honom men vi har ju båda familjer.... men  ska våran väldigt långa kärlek aldrig ta slut så kanske man ska satsa på den? Vi är 30 ca     

• Anonym (jag med)
    Anonym (Lösning) skrev 2012-07-25 20:07:42 följande:

Varför kan inte du och TS försöka dels prata med era partners och eventuellt försöka leva som polygamist (vet inte hur man böjer ordet)?

jag pratade med gubben lite men han vill inte veta om någon flirtat med mig eller så, sa han för han tycker att han blivit mindre attraktiv och kanske blir svartsjuk.... det är hans ord inte mina
Svar på tråden Jag tror jag älskar en annan kvinna än min fru