• Emma 761

Buljongdiet

Är det någon som provat buljongdiet?
    Går man ner mycket och snabbt med det samtidigt som man tränar mycket?

• Svar på tråden Buljongdiet
  • The Green Witch

Buljong är väl mest salt och E621? Nej tack Tungan ute

• TrailerTrash

Låter inte som en nyttig diet

I love the smell of shit in the morning
  • Emma 761

Finns ju buljong utan salt också och tillsatser och jäst i specialkost butiker

• NollÅtta

Nej många dieter har jag testat men inte buljong. Låter inte bra om du samtidigt ska träna..kroppen går in i svält.

Jag har äntligen hittat nåt som fungerar, om du vill ha tips vill säga
    Kör lchf och det fungerar verkligen. Gått ner 2 kg på 6 dagar och äter mig mätt på goood mat.

Men du kanske redan testat lchf?

Den som är allas vän är ingens.
  • Emma 761
    NollÅtta skrev 2012-07-25 18:38:37 följande:
    Nej många dieter har jag testat men inte buljong. Låter inte bra om du samtidigt ska träna..kroppen går in i svält.

Jag har äntligen hittat nåt som fungerar, om du vill ha tips vill säga
    Kör lchf och det fungerar verkligen. Gått ner 2 kg på 6 dagar och äter mig mätt på goood mat.

Men du kanske redan testat lchf?
    lchf har ja testat. gick ner 16 kg på 1½ månad :D
    Men nu går de lite trögt....
  • Billig trevnad

Hur ska du orka med nånting som liknar effektiv träning om du bara dricker buljong? Du lär ju knappt orka stå upp.

• Emma 761

viljestyrkan är de inge fel på och träningen har ja inga problem med heller...

• Billig trevnad
    Emma 761 skrev 2012-07-26 15:03:40 följande:
    viljestyrkan är de inge fel på och träningen har ja inga problem med heller...
    Första dagen kanske. Men din träning kommer att bara sjukt jobbig och seg några dagar in på din buljondiet.
    Varför inte äta mer och orka träna mer? Resultatet blir ju detsamma, utan att du behöver känna dig seg, utsvulten och energilös.
  • Pastell

Låter väldigt väldigt ohälsosamt.

• NollÅtta
    Emma 761 skrev 2012-07-26 11:49:26 följande:
    lchf har ja testat. gick ner 16 kg på 1½ månad :D
    Men nu går de lite trögt....
    oj vad fort du gick ner! Hade du mycket övervikt? Kanske hamnade du på en platå, om du fortsätter kommer viktnedgången säkert igång igen

Räkna kalorier istället då, på matdagboken.se . Äter du ca 500 kalorier mindre än vad du gör av med så går du ju ner i vikt. Och du slipper svälta dig själv.
  • Emma 761

ja hade ganska mycke bebiskilon om man säger så ;P

NollÅtta skrev 2012-07-26 20:40:39 följande:
    oj vad fort du gick ner! Hade du mycket övervikt? Kanske hamnade du på en platå, om du fortsätter kommer viktnedgången säkert igång igen

Räkna kalorier istället då, på matdagboken.se . Äter du ca 500 kalorier mindre än vad du gör av med så går du ju ner i vikt. Och du slipper svälta dig själv.
Svar på tråden Buljongdiet