Jag är också trött. Efter förra besöket hos BM fick jag ta järnprov och idag har jag tagit sockerprov, blodvärde etc. Men allt ser jättefint ut, så det är "hormontrötthet" som hon kallade det, haha.
Har själv undvikit sambon en del senaste 2-3 veckorna, då jag mått illa och inte velat bli omhållen då det tryckt på illamåendemagen eller ömmande bröst. Nu börjar jag sakna närheten. Det kändes så fint att han var med mig idag hos BM och efteråt gick vi in på Subway så att jag fick i mig lite mer mat och sedan åkte vi ersättningsbussen mot Kragsta, och där kramade vi om varandra länge medan vi väntade på att tåget skulle gå. Han skulle vidare till jobbet och jag promenerade hem.
Ja så du var på inskrivning idag?
Det kan nog mycket väl vara så att det är vanligt i början att man känner såhär... Det är så mycket man känner i kroppen. Jag hoppas att de mesta lägger sig och det blir mer "som vanligt" efter 12:e veckan
Va mysigt, ska nog ge min sambo en låååång kram också idag.Har inte varit nära alls (knappt en puss) under hela veckan...