• LinnV

Marsbebis 2013

melwin11 skrev 2012-08-06 09:32:54 följande:
    blev ingen marsbebis:/

Vad tråkigt beklagar!
  • LinnV

Jag äter leverpastej, rökt skinka eller rökt kalkon på smörgåsen. Allt det går ju bra så länge det är några dagar kvar till bäst före! Salami äter jag som jag fryst innan!

• LinnV
    Hute skrev 2012-08-06 18:59:28 följande:
    Är panodil också okay?
    Trodde det bara var alevdon!! Bra då vet jag, har så förjordat ont i huvudet stundtals och då hjälper inte alvedonen.. 
    Alvedon och panodil är samma sak
  • LinnV

Det är jättesvårt med syskonvagn, sonen är stor för sin ålder så ska åka och mäta och jämnföra olika när magen börjar synas mer. Ser så dumt ut annars.. hehe

Trots att jag hade enorm mage med sonen sov jag länge på mage, kunde inte somna så men la mig på mage när jag somnat.. han vägde över 5 kg så inte konstigt jag hade stor mage..

• LinnV
    ankiden skrev 2012-08-07 21:20:35 följande:
    Jag vet att det är tidigt men är det någon som börjat fundera på namn än?

Vi pratar och funderar men tycker det är svårt. Vi hade inga namn till mina två andra barn när de föddes. Tog en dag innan vi bestämde oss.. Lina Maria Molly heter dottern och Per Sixten Jonathan heter sonen. Lina och Sixten som tilltalsnamn!
  • LinnV

Idag går jag in i v. 11, 10+0. Har bara gått upp 0,9 kg, hoppas jag inte går upp så mycket den här gången! Trött är jag men det är nog det enda just nu. Illamående har jag inte haft på 3 dagar ja, någon vidare matlust har jag inte egentligen. Enda som lockar är det som går att ha lingonsylt eller rödbetor till. Haha.

• LinnV

Jag äter mycket mer, oftare iaf. Men försöker äta nyttigt. Mest hårt bröd och frukt som mellanmål. Jag har haft jätte svårt att gå ner alla min gravidkilon med de andra barnen så försöker tänka på vad jag stoppar i mig, men är jag hungrig så äter jag!

• LinnV

Vad roligt att så många fått se sina små och att allt sett bra ut

• LinnV

Kul att ni fått RUL 11 okt, det är min födelsedag, hoppas jag får samma dag också

• LinnV

Min sambo vill absolut inte veta könet den här gången, vi tog reda på det med sonen. Jag vill gärna veta, ska försöka övertala honon

Vi är på camping med husvagnen, mamma och hennes särbo följde med så fick lov att berätta för de. Mamma tyckte jag blivit lite rund så hon hade misstänkt det. Fick även veta att min kusin ska ha barn i Jan

Svar på tråden Marsbebis 2013