Marsbebis 2013
Vad tråkigt beklagar!
Jag äter leverpastej, rökt skinka eller rökt kalkon på smörgåsen. Allt det går ju bra så länge det är några dagar kvar till bäst före! Salami äter jag som jag fryst innan!
Det är jättesvårt med syskonvagn, sonen är stor för sin ålder så ska åka och mäta och jämnföra olika när magen börjar synas mer. Ser så dumt ut annars.. hehe
Trots att jag hade enorm mage med sonen sov jag länge på mage, kunde inte somna så men la mig på mage när jag somnat.. han vägde över 5 kg så inte konstigt jag hade stor mage..
Idag går jag in i v. 11, 10+0. Har bara gått upp 0,9 kg, hoppas jag inte går upp så mycket den här gången! Trött är jag men det är nog det enda just nu. Illamående har jag inte haft på 3 dagar ja, någon vidare matlust har jag inte egentligen. Enda som lockar är det som går att ha lingonsylt eller rödbetor till. Haha.
Jag äter mycket mer, oftare iaf. Men försöker äta nyttigt. Mest hårt bröd och frukt som mellanmål. Jag har haft jätte svårt att gå ner alla min gravidkilon med de andra barnen så försöker tänka på vad jag stoppar i mig, men är jag hungrig så äter jag!
Vad roligt att så många fått se sina små och att allt sett bra ut
Kul att ni fått RUL 11 okt, det är min födelsedag, hoppas jag får samma dag också
Min sambo vill absolut inte veta könet den här gången, vi tog reda på det med sonen. Jag vill gärna veta, ska försöka övertala honon
Vi är på camping med husvagnen, mamma och hennes särbo följde med så fick lov att berätta för de. Mamma tyckte jag blivit lite rund så hon hade misstänkt det. Fick även veta att min kusin ska ha barn i Jan