Johlin skrev 2012-09-19 22:21:17 följande:
Åh jag blir så ledsen när jag läser hur vissa partners beter sig mot er. Jag tycker inte att det är okej
Ni är ju gravida och sköra. Åh, jag önskar att de fick känna på lite illamående och foglossnings så skulle dom nog inte klaga så mkt.
Jag vill bara säga att om någon vill så kan jag låna ut min man för han är helt fantastisk. Jag tror han blivit så här underbar tack vare att han är mellanbarn mellan två systrar vilket har fått honom att förstå sig på kvinnor, ha tålamod och visa mycket kärlek.
Han heter Johan, är 32 år. Glad och påhittig, ser alltid det positiva i alla situationer och är otroligt smart, trygg och lugn. Ibland får han sina ryck och börjar dansa runt i köket och jag skrattar så jag kiknar. Han städar regelbundet, tvättar, plockar i och ur diskmaskin och lagar mat utan att jag någonsin behöver tjata eller säga till.
Han är 183 cm, normal byggd men ändå vältränad då han spelat fotboll hela livet. Han har mörkblå ögon och sandré färgat hår. Han har fin s**pp om jag får säga det själv och skjuter skarpt
Som sagt var, han kan lånas ut om någon önskar det. Han är ledig från jobbet hela vecka 40 så om ni bor en bit bort så är det denna vecka ni får satsa på.
Vet inte om du menade min man, men han vet hur ont jag har. Förra graviditeten fick han hjälpa mig upp ur soffan för att benet låste sig och jag inte kom någonstans. Blev deltidssjukskriven sen och då blev det bättre.
Han förstår hur ont jag har nu också, men det är ju också så att nu har vi en tvååring som vi måste ta hand om och eftersom jag inte fixar det alltid så måste han göra det också + allt annat..Dessutom har vår dotter börjat protestera mot mig nu på ett sätt hon inte alls gjort innan. Hon gråter och skriker om min man går iväg och vill inte sitta hos mig i soffan utan vill bara sitta hos pappa t.ex.