Marsbebis 2013
EnStoltMamma skrev 2012-08-08 11:18:05 följande:
Vilken natt... Haft så ont att jag inte sovit en blund:( fick en tid till läkaren kl 13.. Har även fått i mig så dåligt de senaste dagarna att jag svimmade igår och varit väldigt nära flera gånger idag.. Så nu hoppas jag verkligen att jag kan få någon hjälp för såhär orkar jag inte ha det! Känns som att man blir lite nonchalerad och läkaren verkar tro att jag överdriver.. Vilket jag inte alls gör.. Skulle inte slänga ut pengar på att gå till läkaren i onödan.. Mitt saltvärde sjunker ju hela tiden och läkaren sa att jag skulle testa med salta kex eller något med mycket salt, men klarar inte ens av att ha salt i maten just nu för jag tycker det smakar så otroligt vidrigt! Och bara tanken på salt får mig att må illa :S är verkligen glad över att sambon ställer upp hela tiden, han gör allt för att jag ska kunna vila så mycket jag bara kan! Så vila kan jag göra förutom när han jobbar men då är oftast sonen på dagis från 09-15. Väldigt snällt av förskolan att han får vara där:)Hur har det gått för dig hos läkaren idag? Hoppas att det inte blivit värre...