Jellybeanbaby skrev 2012-07-22 18:43:34 följande:
Eh what?
1. Jag tycker inte dina alternativ såg särskilt konstiga ut
2. Är hon och han onödiga ord? Hahaha! Men inte "hen"?
3. Du behöver inte skryta till mig att du läst 1000 böcker. Jag vill bara ha titel och författare på den boken där det påstås att 10% av befolkningen inte är en "hon" eller en "han". Innan du kan förklara detta för mig så går vi på 0,33% och inga jävla 10% för det där 0,33% finns det iaf källa till.
PS jag går ur den här tråden nu. JA jag hatar ordet "heeeeeen" - jävla ord. Men det är inte jag som startat tråden och jag hade aldrig för avsikt att "kapa" den. Så. Hejdå.
1. Nä precis, alltså behövs inte han eller hon!
2. Han och Hon är precis lika onödiga som Hen. Precis som Hen är det "hittepåord". Alltså är orden precis lika fel egentligen, bara det att just du hunnit vänja dig vid två av dem.
3. Det var inget skryt, bara ett konstaterande och en förklaring till varför jag inte bara kunde rapa upp vilken bok och vilken författare det gällde. Nu kom jag ju på det så du har inget att gnälla över. Läs boken, du kan nog lära dig nått.
0.33% är hermafroditer/intersexuella, du räknar alltså bort ALLA som "bara" har fel på könskromosomer! Enkel matematik faktiskt att det är fler än 0.33% eftersom ett enda av kromosomfelen har nästan så många (män med kvinnlig könskromosomuppsättning, ca 0.20% av alla pojkar föds med det felet, antagligen fler eftersom många inte diagnostiseras eftersom det inte ger några märkbara defekter) .