• Mammis

Mammagrupp i Linköping till hösten

Hej Allihopa!
    Jag är en tjej på 27 år med en son på drygt 5 månader som skulle vilja starta en mammagrupp i Linköping till hösten. Vi skulle kunna ses för att fika, utbyta erfarenheter och ta barnvagnspromenader runt Stångån :) 
    Finns det intresse så skriv här eller skicka iväg ett mail till mig! Vi ses! :) 

• Svar på tråden Mammagrupp i Linköping till hösten
  • Mammis

"Javli" var snäll och upplyste mig om att det kommit svar i tråden :) vad roligt! jag vill också jätte gärna ses! När, var och hur som sagt :) min bebis är nu 6,5 månader.

• Mammis

Hej igen! Är det någon av er som bor i Gottfridsberg, Valla den sidan av staden? Kanske någon vill göra sällskap till  öppna förskolan i Valla? 

• Mammis

Kul med någon som bor nära. Vill du ta en promenad nästa vecka? Kanske vill någon annan också följa med isf?

• Mammis

Vad kul! När har du planerat att åka nästa gång? Jag funderar på att gå dit imorgon (onsdag 12 sep) på eftermiddagen. Har ni tid då? Jag kollar Familjeliv lite senare i kväll och ser om du svarat :)

• Mammis

Vart tyvärr inställt för oss idag. Ska iväg över helgen och behöver fixa en massa. Hade ni det bra? Är det många mammor som går på förskolan i Valla? Ses nästa vecka för en promenad eller öf? 

• Mammis

Okej, trevligt! Vi får se om vi kan ta oss dit på onsdag :)

• Mammis

Hej hej! Kul att du skrev. Jag ses gärna för en kaffe på stan. Jag har en 7,5 månaders bebis så de är nästan jämngamla :)

Svar på tråden Mammagrupp i Linköping till hösten