Blir du pigg av kaffe?
En del upplever att de blir pigga av kaffe.
Själv har jag aldrig känt något sånt (dricker bara ett par koppar om år).
En del upplever att de blir pigga av kaffe.
Själv har jag aldrig känt något sånt (dricker bara ett par koppar om år).
Jag vaknar inte ordentligt om jag inte får mitt kaffe på morgonen.Kan även dricka kaffe innan jag går och lägger mig och somna som en klubbad säl.Så det är bara just på morgonen som jag blir pigg av kaffe
Nej men jag får en fruktansvärd huvudvärk om jag inte dricker det på morgonen. Jag dricker cirka sex koppar per dag och sista koppen dricker jag precis innan sängdags. För mig har kaffe således ingen uppiggande effekt.
Dricker mycket kaffe för att det är gott, jag testade en gång att sluta helt. Den huvudvärken har jag aldrig tidigare upplevt och då har jag både vanlig migrän och ögonmigrän! Jag brände på en kanna och drack upp den så fort det gick och blev bra.(inga tabletter hjälpte) Så ett GIFT är det iaf..men ack så gott!
En morgon utan kaffe existerar inte.
Jag blir pigg. Nu dricker jag bara kaffe på morgonen.
Ja, jag brukar bli piggare av det.
Men nu har jag slutat dricka kaffe. Det var ett helvete i ca en vecka, men huvudvärk från helvetet och sega morgnar. Men nu har jag återhämtat mig, och har faktiskt lättare att vakna på morgonen.
Skall dock börja med kaffe igen så småningom, jag saknar att ha ett sätt som kan göra mig pigg om jag är dödstrött en eftermiddag och har saker att göra.
Oh yes. Blir absolut piggare av kaffe! Dricker mest te dagligen, inte lika pigg av det.
Kaffe dricker jag 1-2ggr/v, te dagligen. .
Annat: Inte den blekaste aning för det smakar så jävla illa Men eftersom jag blir piggare av te så antar jag att även kaffe skulle ha den effekten på mig.
Nej, jag blir inte pigg det minsta lilla. Däremot gör det mitt humör bättre och jag mår bra i själen!
Ja, men det smakar ju anus! Därför dricker jag det bara i absoluta nödfall. Min pappa däremot dricker en kopp direkt innan han går och lägger sig.
Nej inte det minsta. Däremot får jag ränneskita, så jag dricker inte kaffe.