Inlägg från: Inabsentia |Visa alla inlägg
  • Inabsentia

Glossybox någon som testat??

Jag fick en när jag blev premiummedlem på Bubbleroom och den var väldigt bra. Funderar på att prenumerera också. Instämmer i att det var större förpackningar än väntat, jättebra!

• Inabsentia

Nu har jag startat upp en prenumeration också :). De borde ge TS värvningsrabatt eller något ;).

• Inabsentia
    Längtande83 skrev 2012-07-06 22:32:58 följande:
    Haha, ellerhur!!

Fast- jag undrar hur leveransen går till... den kan ju inte precis klämmas in genom bevinkastet... 

Har för mig att det stod att man får den i brevlådan om den får plats, annars får man hämta ut den.
  • Inabsentia

Har du redan fått den? Skulle man inte få den i slutet av månaden? Det kanske varierar. Nu vill jag också ha min! :)

Tänkte ge min syster ett 3-mån abonnemang i födelsedagspresent :).

• Inabsentia
    gumman80 skrev 2012-07-13 13:13:58 följande:
    Haha... lite galet skrivet av mig! =) Det va förra månadens box jag menade fast jag fick den den här månaden, den va lite sen denna gång! =)

Kanon bra present o ge bort! =) 

Jaha, då är det inte min som är sen i alla fall :).

Visst är det en bra present, var himla nöjd med mig själv när jag kom på det ;).
  • Inabsentia
    JPT skrev 2012-07-30 22:21:46 följande:
    Odd Molly After Sun (150 ml) 

Alessandro Heel Rescue Balm 

Brilliant Smile (tandkräm), full size 

Anatomicals, ansiktsmask 

Alessandro Pro White Nail Polish. Nagellack som ska neutralisera missfärgningar. 

Känner mig väldigt nöjd 

Samma som mig :). Jättenöjd! Ser redan fram emot nästa box. Helt klart värt priset.
  • Inabsentia
    Kensy skrev 2012-08-02 13:19:14 följande:
    Kollade på kortet man alltid får med i lådan, och skinplans vitamin c booster kostar ju över 500 spänn om man skulle köpt den själv. Och den kom ju i fullsize! 

Jaha, stod priserna där? Det måste jag kolla nästa gång.

Men vi verkar ju ha fått ungefär detsamma, vad spelar den där skönhetsprofilen egentligen för roll?
  • Inabsentia
    Lillium skrev 2012-08-03 21:06:20 följande:
    En fråga, kunde ni fylla i er skönhetsprofil när ni beställde, var fyllde man i den, jag fick inget alternativ och under skönhetsprofilen på min sida finns inget att fylla i? Har kontaktat kundtjänst men det verkar inte hända något... Längtar efter första boxen!

Jag kunde fylla i den efter att ha tecknat prenumerationen och betalat, men jag minns inte var jag gick in. Innan dess kunde jag inte fylla i något.
Svar på tråden Glossybox någon som testat??