Glossybox någon som testat??
Hej
Jag undrar om någon prenumererat/prenumererar på glossybox? Vad tycker ni? Vad får man? Hur "små" är förpackningarna?
Hej
Jag undrar om någon prenumererat/prenumererar på glossybox? Vad tycker ni? Vad får man? Hur "små" är förpackningarna?
puffar
Jag prenumererar på det och har gjort det ett tag. Ångrar mig inte en sekund. Tycker verkligen att man får mycket för pengarna. Många gånger är det produkter i orginalstorlek! Det är höjdpunkten varje månad när lådan kommer med posten!
Spännande! Vad får man oftast?
Jag fick en när jag blev premiummedlem på Bubbleroom och den var väldigt bra. Funderar på att prenumerera också. Instämmer i att det var större förpackningar än väntat, jättebra!
Åh! Jag vill också prenumerera! Får man 5 produkter varje månad?
jag är också supernöjd!!
alla 5 produkterna är inte i orginalstorlek, ca 2-3 är det
i månadens box som kom nyss så var det
ett läppglans med sfp8 fullsize
odd molly solkräm fullsize
ögoncreme från Dr Babor fullsize
ett litet nagellack i ljusrosa
maroccan oil till håret 2 små provförpackningar 10 ml ( som ändå räcker lääänge)
bonusprodukt Femme natural boost ( energidryck som smakade grape-supergod!)
var en ovanligt bra box denna månaden, de gick ut med att man kunnde beställa en extra av denna boxen så det gjorde jag! 139 kronor med frakt kostar det ( räknade ut att min box värde var strax över 800 kr denna gången,bara ögobcremen kostade 500 kronor i butik!!)
man fyller i sin skönhetsprofil och boxen brukar anpassas efter det.
kul sätt att prova nya produkter till rimligt pris
Jag prenumererar också och är jättenöjd! Förpackningarna är större än jag trodde och det är kul att få testa produkter som man kanske inte annars hade köpt. Jag har köpt, och kommer att köpa, flera av produkterna igen!
fick massor i denna månadens! Har bara vart med sen i maj så detta var min andra box.
jag fick saltvatten-spray till håret,
femme energidryck
2 små flaskor med morrocan oil (varning fick gult hår av den, även den "för ljust hår)".
skin perfecting primer från murad, kunde användas som både foundation och concealer.
Solkräm från hawaiian tropic spf15
Körsbärsläppglans spf8
Och en rabattkod hos lyko.se
Grymt nöjd!
That does it!! Skall in och beställa nuuu!!