• Längtande83

Glossybox någon som testat??

Hej

Jag undrar om någon prenumererat/prenumererar på glossybox? Vad tycker ni? Vad får man? Hur "små" är förpackningarna? 

• Svar på tråden Glossybox någon som testat??
  • Inabsentia
    gumman80 skrev 2012-07-13 13:13:58 följande:
    Haha... lite galet skrivet av mig! =) Det va förra månadens box jag menade fast jag fick den den här månaden, den va lite sen denna gång! =)

Kanon bra present o ge bort! =) 

Jaha, då är det inte min som är sen i alla fall :).

Visst är det en bra present, var himla nöjd med mig själv när jag kom på det ;).
  • ntornkvist

glossybox är det bästa som finns Tungan ute

• JPT
    plastkotte skrev 2012-07-30 18:19:01 följande:
    Någon som fått denna månadens box?
    Jag fick min första box idag Glad
  • Längtande83
    JPT skrev 2012-07-30 21:49:41 följande:
    Jag fick min första box idag Glad
    Ja, och vad fick du??
  • JPT
    Längtande83 skrev 2012-07-30 21:50:47 följande:
    Ja, och vad fick du??
    Odd Molly After Sun (150 ml) 
    Alessandro Heel Rescue Balm 
    Brilliant Smile (tandkräm), full size 
    Anatomicals, ansiktsmask 
    Alessandro Pro White Nail Polish. Nagellack som ska neutralisera missfärgningar. 

Känner mig väldigt nöjd Glad
  • Kensy

Jag fick samma som JPT, fast Skinplans Vitamin C Booster i fullsize istället för Odd Molly After Sun. 

• Inabsentia
    JPT skrev 2012-07-30 22:21:46 följande:
    Odd Molly After Sun (150 ml) 

Alessandro Heel Rescue Balm 

Brilliant Smile (tandkräm), full size 

Anatomicals, ansiktsmask 

Alessandro Pro White Nail Polish. Nagellack som ska neutralisera missfärgningar. 

Känner mig väldigt nöjd 

Samma som mig :). Jättenöjd! Ser redan fram emot nästa box. Helt klart värt priset.
  • Kensy
    Inabsentia skrev 2012-08-01 20:24:08 följande:
    Samma som mig :). Jättenöjd! Ser redan fram emot nästa box. Helt klart värt priset.
    Kollade på kortet man alltid får med i lådan, och skinplans vitamin c booster kostar ju över 500 spänn om man skulle köpt den själv. Och den kom ju i fullsize! Skrattande
  • Indianica
    Kensy skrev 2012-08-02 13:19:14 följande:
    Kollade på kortet man alltid får med i lådan, och skinplans vitamin c booster kostar ju över 500 spänn om man skulle köpt den själv. Och den kom ju i fullsize! Skrattande
    Fast det där ska man väl ta med en nypa salt? Jag retar mig på att de anger så höga pris på produkterna. Boostern har varit en gratisprodukt på Apoteket som man fått om man handlat något annat ifrån Skinplan....

Och Odd Mollys solprodukter reas just nu ut, 100 kr för tre produkter (fullsixze)på t ex Lyko...
  • Inabsentia
    Kensy skrev 2012-08-02 13:19:14 följande:
    Kollade på kortet man alltid får med i lådan, och skinplans vitamin c booster kostar ju över 500 spänn om man skulle köpt den själv. Och den kom ju i fullsize! 

Jaha, stod priserna där? Det måste jag kolla nästa gång.

Men vi verkar ju ha fått ungefär detsamma, vad spelar den där skönhetsprofilen egentligen för roll?
  • Lillium

En fråga, kunde ni fylla i er skönhetsprofil när ni beställde, var fyllde man i den, jag fick inget alternativ och under skönhetsprofilen på min sida finns inget att fylla i? Har kontaktat kundtjänst men det verkar inte hända något... Längtar efter första boxen!

• Mammatilltvåprinsar

Har hunnit få två. Är supernöjd! Jag är ganska, ok väldigt, petig med utseendet samt har känslig hud. För mig är det kanon att gå testa saker så billigt. Älskar glossybox!

• Inabsentia
    Lillium skrev 2012-08-03 21:06:20 följande:
    En fråga, kunde ni fylla i er skönhetsprofil när ni beställde, var fyllde man i den, jag fick inget alternativ och under skönhetsprofilen på min sida finns inget att fylla i? Har kontaktat kundtjänst men det verkar inte hända något... Längtar efter första boxen!

Jag kunde fylla i den efter att ha tecknat prenumerationen och betalat, men jag minns inte var jag gick in. Innan dess kunde jag inte fylla i något.
  • Lillium
    Inabsentia skrev 2012-08-03 21:36:06 följande:

Jag kunde fylla i den efter att ha tecknat prenumerationen och betalat, men jag minns inte var jag gick in. Innan dess kunde jag inte fylla i något.

Tack för svar! Jag blev utkastad från sidan direkt efter betalningen gått igenom så det kanske var därför. Ska kontakta kundtjänst igen.
Svar på tråden Glossybox någon som testat??