Inlägg från: finskaflikkan |Visa alla inlägg
  • finskaflikkan

Har din katt några gulliga egenheter?

Hade en honkatt som hette Baileys.. Världens gosigaste och va tuff jäkel! =)
    När jag badade så bruka hon hoppa i badkaret och lägga sig på min bröstkorg... Hon trivdes som fisken i vattnet
    När vi hade fredag/lördags mys kvällar med hyrfilm, chips och läsk satt hon ALLTID med eller låg och hämta en chipsbit eller popcornbit själv när hon blev sugen.. haha... Söta kisse!!! <3
    De enda som va lite jobbigt va att när hon skulle väcka mig så använde hon klorna  

• finskaflikkan

Nu har jag 3kissor kvar.

Bobban som är en svart hane ÄLSKAR att gosa! Han brukar tassa med framtassarna på min mage på kvällen när vi lagt oss samtidigt som han tvättar mina händer.. haha...  Säger alltid till när han vill ut genom att ställa sig vid dörren och titta på en och jamar samtidigt. När vi ger mat på morgonen så väntar hans till dom andra två ätit innan han själv äter. <3

Betty Boop (säger bara Betty dock) En gråvit hona äter ENBART mat genom att kupa tassen i matskålen och stoppar in sen maten i munnen, som om hon använde tassen som sked. Säger oxå till när hon vill ut och hon låter väääääldigt högt!  
    Hon gillar dock inte att gosa så mkt utan är mest för sig själv. <3 

Och så lilla Astrid, en sköldpaddsfärgad hona som är sååå busig, följer med mig ÖVERALLT, pratar som bara den och älskar att sova på dig, med dig och överallt. Såååå kelig och gosig! Dricker vatten endast ur kran, ska vara färskt såklart =) <3

Dessutom när missorna sitter vid ett fönster och ser fåglar så låter de som om dom skäller... haha... Sååå sött! Drömmer ÄLSKAR katter! Världens finaste djur!!!      

Svar på tråden Har din katt några gulliga egenheter?