Vi som är överviktiga & gravida.
Å tack för gratulationerna :)
Å tack för gratulationerna :)
Ja, han blir sötare för var dag, precis som sin mamma ;)
Sagolina: Grattis! Vad kul med syskon :) jag är fortfarande är fortfarande kvar, hann knappt "försvinna". Sonen fyllde 1 år i maj och jag är gravid i vecka 22 :)
Oj, ser att min iPad skriver lite som den vill. Hehe. Jo, det går bra än så länge i alla fall. Har mått väldigt dåligt emellanåt och legat på sjukhus vid ett tillfälle med men nu verkar det som om det värsta börjar släppa. Vår son har precis börjat gå med så det är full rulle om dagarna nu :)
Misskatty, tack :) vi är glada. Hoppades på en liten kille till faktiskt eftersom det är så tätt mellan dem. De kommer förhoppningsvis ha väldigt stor glädje av varandra när de växer upp :) förresten så var lillkillen runt 7 månader när jag blev gravid igen, just saying ;)
Misskatty, mellan mig och min syster är det 3 år, en bra åldersskillnad det med men vi har mest haft glädje av varandra som vuxna. När vi va små var hon mest bara jobbig. Haha :). Vi får hoppas på en flicka nästa gång, vi ska nog försöka oss på 4 småttingar men en magkänsla säger att det kommer bli 4 pojkar. Haha.
MissKAtty, nä, efter tvåan nu så tar vi ett uppehåll på 4 år. Då är vi 34 när vi försöker oss på en trea. Förhoppningsvist så fungerar det snabbt då, nu vet ju ju vad son har varit felet innan. Och så när vi är 40 är de yngsta runt 5 år, planerat väl. Haha. I alla fall i huvudet sen får vi väl se hur det blir med det :) om 4 år kanske vi känner oss nöjda ändå, man vet ju aldrig..
3oyo, ja, vi "resonerar" lite så att min man är ensambarn. Själv har jag många syskon och växte upp med en mamma som var dagmamma. Så hade massvis med extrasyskon med. Min man längtade hela sin barndom efter syskon, nu har han ju fått det via mina syskon som har tagit in honom som en i familjen så han ser verkligen fram emot en stor familj :)
Plopp76: den är aktiv i omgångar så det finns väl inget som säger att vi inte kan dra liv i den igen ;)