• Yarrow

Vi som är överviktiga & gravida.

Hur länge efter förlossningen kan ett test visa positivt?
    .

• Yarrow

Lillasyster: Så söt han är :)
    Hugo gillade inte heller att bada första gången. Vårt problem var spädbarnsinsatsen i badbaljan, när vi tog bort den ochhöll honom så han kunde flyta i vattnet tyckte han det var gött :D

• Yarrow

Lillasyster: Förstår dig! Det är svårt att förstå hur jobbigt det är den första tiden med. Den första tiden genomlider man bara och så får man njuta de få korta stunder man kan.

• Yarrow

Äsch, härja inte upp er över trollet. De dyker allt upp förr eller senare med sina idiotiska kommentarer och fördommar om oss överviktiga.
    Det bästa är bara att ignorera, de har inget i vår tråd att göra. Lägger hellre mig energi på att äta lite godis i ställer :)

Siri: Ha en trevlig semester!!

• Yarrow

RoxXxylicious: Om du skulle få samma BM så har du ju tillfalle att visa att du inte alls behøvde gå ner i vikt før att bli gravid :P Sen så har man ratt att byta BM också :D

• Yarrow

I dag ær jag med i norsk tidning. Har ju gått ner en hel del i vikt och det kandes så himla konstigt att se bilden. Kanner knappt igen mig sjalv.

I alla fall, lyckades få med vårt lilla mirakel på bild med :) 

• Yarrow
    Bräckehäxan skrev 2013-08-10 10:13:58 följande:
    Yarrow: har du lust att svara på några frågor ang gbp? Jag inboxar isåfall... Har beställt tid på cc för en remiss... Nervös!

Sjalvklar kan jag det! :)
  • Yarrow

Igår fyllde min lilla buse 3 månader och jag hade massa Äl-känningar. Nu hoppas vi pä
     en till maj-bebis.
    Bara den långa väntan till BIM nu då..

• Yarrow
    MissKatty skrev 2013-08-16 09:44:16 följande:
    Vad fooooort tiden går alltså, känns som det var igår han föddes :)
    Jag vet, det är helt galet. Och ändå känns det som om Hugo har varit med oss mycket längre tid också. Svårt att förklara men de tär nog för att vi väntat såå länge på honom :)
  • Yarrow
    Wilmis07 skrev 2013-08-16 10:52:33 följande:
    Lång tid sen jag skrev här,men fortfarande tjock och gravid Jag har gått in i v 19 idag,galet så fort det går! Vågen visar på + 2kg,skönt att dom andra vätskekilorna försvann när värmen avtog. Höll på att få en chock när vågen visade 4 kg upp på 11 dagar
    Gjorde rul i onsdags,sån känsla att se det lilla som ligger i magen.
    Åh så mysigt. Fick du ingen bild som du kan visa?? :)

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.