Vi som är överviktiga & gravida.
Ser tantens förskräckta min hur hon backar och sätter upp händerna för att skydda sig mot snoret som skvätter hahaha..
Ursäkta.. förlååååååt jättetaskig humor men vore det inte lite skoj att riktigt riktigt överdriva det hela..... sen en sisådär tio minuter senare helt coolt säga.."Ja men vaddå.. ääääh det var bara lite gravidhormoner....inget att bry sig om" och så sticka fram magen och fråga om hon vill känna... OCH om hon gör det så kör man hela programmet igen.....
*bli arg på mig om det var olämpligt....*
Eller, så kan hon gå fram och klappa svärmor på magen och säga samma sak tillbaka... får hon känna hur kul det är :)
Jag har nog förresten blivit elak sen jag blev gravid, skäller ut folk hela tiden, specielt folk som jag inte känner. Folk som går före i kön, eller inte tar bort sin väska på en full vagn eller folk som röker i busskuren..
Just det, var en tant som hade satt sig på handikapp-platsen och stötte sin kryckor mot platsen brevid.. SÅ kommer det på en annan äldre tant och hon gör ingen antydan på att ta bort kryckorna så jag frågar högt och tydligt::
"Ursäkta men är dina kryckor också handikappade eller?"..
Hahaha, och det jobbiga är att jag kan inte stoppa det heller. Det är som om mig sanna jag bara flyter ut ut min kropp och jag står vid sidan av och kollar på mig sälv när jag säger sånna här saker...