Inlägg från: majamajas |Visa alla inlägg
  • majamajas
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-01 16:58:10 följande:
    Vad är det vi ska se?
    hur fostret ser ut, och hur "långt det har kommit" i utvecklingen till v. 9.

get it? Däremot har jag inte uttalat mig om huruvida abort är fel, eller rätt, det är helt den enskildes beslut.
  • majamajas
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-01 17:05:48 följande:
    Jag förstår att länken handlade om det, det jag inte förstår är relevansen till diskussionen.
    Joo, då. Försökte bara att sätta mig in i TS upprör när hon skrev tråden, tänkte att hon kanske hade tittat på samma.
  • majamajas

Ha, ha verkar som tråden är flyttat eller något, så man inte kan skriva "anonymt" längre, är det kanske därför TS blev så tyst? Eller "vem" är då TS?

• majamajas

I vilket fall, så ÄTER de allra flesta av os både "foster" och lik dagligen, i form av hönsägg och döda djur. (Hönsäggen om man har egna, eller köper från landet, där det finns tillgång till tupp).Tyst

• majamajas

Ahh, vad skall man säga? När jag gjorde "min abort", fick jag veta att det "var en liten pojke". Den var inte medicinsk, men en  helt vanlig "skrapning" i 9:e veckan. Det var länge sedan, men aldrig att jag glömmer bort det..Det var läskigt, att läkaren sa så.Gråter

• majamajas
    snällochgla skrev 2012-07-20 14:42:38 följande:
    En sådan här tråd borde självdött efter tre inlägg!! Men den drar blickarna till sig så rubriken var ju bra men kanske provokativ i överkant så därför bara 97 inlägg på snart tre veckor!! Fortsättningen är ju också genialisk? 
    "hur kan i göra abort på ungar"? Ungar? Du får tänka ett varv till TS och är du smart??? så kommer du på en tråd som får flera hundra inlägg. Men då måste du vara smart! Är du smart TS? 
    Enligt mig, så finns det inga som helst fördomar mot abort! Min lilla "pojke", hade aldrig fått ett bra liv, jag lovar! Jag tyckte bara det var läskigt att den gamla läkaren som gjorde aborten, skulle visa mig den lilla skålen, där han/den låg i. Han var bara några cm. Kanske 5, eller sex. Men synen etsade sig fast. Nalle
Svar på tråden abort är mord!!!