Jag är kär i min boendestödjare!?
Eller är han bara trög som inte kan skilja på arbete och fritid. Vill du ha en trög kille?
Men men, det får framtiden utvisa. Vem vet... han kanske är jätttedominant, skenet kan bedra :)
hur vet du ts om han inte bara vill ligga med dig? intresserad javisst, men varför inte bara intresserad som nyfiken och kåt?
TS, kan det vara så att du har svårt att ha relationer till män (män i den ålder du tycker är attraktiv) utan att det går över till att bli något sexuellt? I ditt huvud alltså?
Jag kan känna igen mig i att om man stöter på en man så blir speciell för en, och som är en bra och fin person, så vill man efter ett tag bli ännu mer speciell för honom. Om man är van vid att man blir som mest speciell för en man när man ligger med honom (och har en kärleksrelation).
Kan det vara så att din boendestödjare har blivit väldigt viktig för dig, men du vet att han har många andra klienter och nu känner du att du vill vara mer än bara en klient. Du vill vara nr. 1 för honom, i hans privatliv.
Hur känns det att tänka på att du kanske bara är en klient bland andra för honom? Visst, han kanske är attraherad av dig men det betyder ju inte att han vill göra något med dig i verkligheten. Men det kanske är antingen eller för dig? Jag som inte är sexmissbrukare och inte har svårt med impulskontroll och att läsa av folk, jag är van vid att man ibland blir förälskad i / attraherad av någon i sin närhet (t.ex. en chef eller en kollega), men man gör inget åt det och med tiden går det över. Och när det har gått över så undrar man vad man egentligen såg i den man var förälskad i. Det är mysigt att känna pirr för någon och jobbet blir lite mer spännande om man har en cruch på gång, men man har ändå tydliga gränser som hindrar att man agerar ut känslorna. Det låter kanske tråkigt men det är så de flesta fungerar, antagligen din boendestödjare med.
Hur går det ts? Vad händer?