jebba skrev 2012-06-30 22:57:32 följande:
Fast om du betänker att du har svårt att läsa av signaler så är det nog inte helt orimligt att du tolkar in känslor som inte finns hos din boendestödjare. Jag tycker att du ska backa. Om du inte gör något alls så kommer han att se till att något händer. Eller att det inte gör det!
Nä, det kommer han inte göra. Han är itne den typen. Om jag inte tar första steget så kommer det inte hända nånting.. Jag KÄNNER att han har ett intresse men eftersom han ändå försöker sköta detta professionellt så låtsas han inte om det.
Jag har ganska lätt att få killar att falla för mig, och den här killen är väldigt blyg, nästan tafatt på något sätt. Om jag ville, skulle jag kunna få honom i säng nästa gång han kommer hit, men det vill jag inte.
Han är en bra kille och jag vill inte såra honom eller att han ska få sparken, förresten, hur skulle han få det? Då måste ju nån få reda på det först (oj, nu går jag händelserna i förväg) men annars är det väl bara att ligga lågt som sagt, tills han inte jobbar med mig längre.