• Steffi

Nu har bägaren runnit över, jag orkar inte mer!

Varit där.. Första barnet tog drygt två på sig att bli till.. Andra nästan tre.. Dessa mha pergo och äggstimulerande sprutor. Jättejobbig tid i vårt liv. Men så här efteråt värt alla tårar och förtvivlan.. Trean kom faktiskt till spontant! Varmt lycka till och snart är det er tur!

• Steffi
    scoose skrev 2012-07-03 09:07:44 följande:
    Tack så mkt Steffi! Ja, när man väl fått sin lilla knodd är det säkert värt varenda tår, vägen dit är ju bara så olidlig Men jag ser det såhär, jag tror de allra flesta av oss kan få barn, för vissa går det undan medan för andra tar det sin lilla tid.. Vi kommer bli mammor, en dag! Det är bara frågan om när.. Om inte annat, när det väl blir vår tur så är vi mer än redo för att bli föräldrar och den lilla kommer vara så otroligt efterlängtad och älskad så det finns inte Kram

ja det ÄR skitjobbigt på ren svenska när man är mitt uppe i det. Ffa när man inte vet om eller när man lyckas.. När jag ser tillbaka på dessa år..fattar jag inte att vi orkade.. Jag önskar dig och alla andra här i tråden ALL lycka! Kram
  • Steffi
    jagvill85 skrev 2012-07-04 08:56:02 följande:
    Vilken härlig pepptråd! Jag slutade med piller i december 2011 och sen dess har livet varit en känslomässig bergochdalbana! Hade mens varannan månad (hann vara både skengravid o såå besviken) tills jag fick pco diagnos i juni...känslomässigt breakdown. Började ivrigt första pergokuren, fick t.o.m. mannen att komma hem tidigare från jobbresan ifall det skulle bli nån äl, men icke, var på vul igår (som jag betalar själv ca 900kr eftersom jag bor i utlandet) och det var helt mörkt....ny gråtattack...är nu rädd att detta bara är början på en låång bergodalbana... Varför ska det vara så svårf när som sagt alla andra verkar bli gravida direkt... Tack för att jag fick skriva av mig lite Har en superstöttande man men tror han också blir lite sliten av allt, så det ãr bra att få skriva av sig lite. O vh att veta att man inte ãr ensam och få upp hoppet att det en dag skall lyckas! Kram på er alla.

jag kan berätta att jag fick ingen äl på en enkeldos pergo. men på två tabl /dag gick det och sedan fick vi höja till tre. Lycka till. Det kommer att ordna sig ska du se
  • Steffi
    scoose skrev 2012-07-10 21:12:54 följande:
    Hej! Jag tog det digitala testet så fort jag kom hem, och JAG ÄR GRAVID!!! Har inte fattat det ännu, är fortfarande som i en lyckovärld! Har räknat ut att jag är i vecka 3+5 idag.. Sååå jäkla spännande det här är..! Önskar att ni alla får era plus så snart som möjligt, håller verkligen mina tummar och tror och hoppas på er  Jag kommer fortsätta titta in här och följa er titt som tätt! Lycka till nu! Många kramar 

Jättegrattis! Så väldigt roligt
Svar på tråden Nu har bägaren runnit över, jag orkar inte mer!