jagvill85 skrev 2012-07-04 08:56:02 följande:
Vilken härlig pepptråd! Jag slutade med piller i december 2011 och sen dess har livet varit en känslomässig bergochdalbana! Hade mens varannan månad (hann vara både skengravid o såå besviken) tills jag fick pco diagnos i juni...känslomässigt breakdown. Började ivrigt första pergokuren, fick t.o.m. mannen att komma hem tidigare från jobbresan ifall det skulle bli nån äl, men icke, var på vul igår (som jag betalar själv ca 900kr eftersom jag bor i utlandet) och det var helt mörkt....ny gråtattack...är nu rädd att detta bara är början på en låång bergodalbana... Varför ska det vara så svårf när som sagt alla andra verkar bli gravida direkt... Tack för att jag fick skriva av mig lite Har en superstöttande man men tror han också blir lite sliten av allt, så det ãr bra att få skriva av sig lite. O vh att veta att man inte ãr ensam och få upp hoppet att det en dag skall lyckas! Kram på er alla.
jag kan berätta att jag fick ingen äl på en enkeldos pergo.

men på två tabl /dag gick det och sedan fick vi höja till tre. Lycka till. Det kommer att ordna sig ska du se