• magplask

Förlossningsrädsla

Ville bara säga att du har en fantastisk upplevelse framför dig!! Att föda barn är det absolut coolaste jag varit med om!
    Jag skrev aldrig något brev, jag var istället skitnoga med att informera om att jag var livrädd att spricka ända till kina (sa det till sambon med ifall jag inte skulle vara talför).

Lita på barnmorskan, de har gjort detta förut :) försök ta in vilka jäkla superkrafter du har, du blir nog chockad över hur mycket du kommer orka med ;)
    Jag hade sån jävla träningsvärk i fan varenda muskel efteråt, tillåmed i armarna haha.

Jag var förstagångsföderska, sprack lite (3 stygn), hade lite svårt att hålla tätt första månaderna (vi snackar droppar här) och hade lite ont vid sex under första året. Nu är sonen 20 månader och sen han var kring året var jag som ny ;)
    Men redan samma vecka han kom ut så sa jag att jag skulle kunna föda typ tusen ungar för att det är en såååå cool upplevelse :)

Egentligen skulle jag bara skriva ett kort litet inlägg, men I got carried awaaaay ;) lycka till!!!!

Svar på tråden Förlossningsrädsla