Dakine hur ligger du till i förhållande till bim? Jag fick positivt på billiga testers stickor och kunde ana plus på cb även om jag hade svårt för att se om färgen var rätt på vanliga cb, det var med morgon urin. Testade efter att jag hållt mig i ca 4-5 timmar och druckit lite på kvällen samma dag med sticka från billiga tester och digitala cb och fick positivt på Stickan och inte gravid på digitala, det var bim -3. Trodde att det var fel på stickorna trots dom visat något från och med bim-6 då jag hade stora förhoppningar förra månaden då testlagrets kassetter visade tydligt positivt dock utan stegring, men denna gång så syntes stegring rätt tydligt på billiga testers stickor så besvikelsen var större denna gång. Jag testade däremot bara för att se om stickorna skulle fortsätta visa något och även cb vanliga då jag hade sett ett plus dagen före. Kollade först på cb och såg att kontrollstrecket började synas och suckade då det inte fanns något plus i test rutan, kollade senare på cb ca 10-15 sek senare och då börjar det synas ett svagt men väldigt tydligt plus och även Stickan visade plus lite tydligare än dagen före. Jag blev då helt säker på att jag var gravid och inte skengravid som jag trodde dagen innan då digitala visade inte gravid, borde kanske ha lärt mig lita på min kropp efter 4 barn. Digitala visade gravid 1-2 senare på aftonen efter jag hållt mig under hela dagen, det var bim -2. Lycka till och hoppas ditt slår över till plus.