• Hoppas 2013

uppbrutet - clearblue digital

Jag satt och läste lite trådar här på Familjeliv och såg att någon hade brutit upp sitt digitala clearblue. Haha, hur man nu kan komma på tanken att bryta upp ett digitalt. Men i alla fall så kunde jag inte låta bli att bryta upp mitt bara för skojs skull för att se hur det såg ut!

Men nu till min fråga, om man tittar på bilden nedanför, så säger ju den att om man INTE är gravid, så ska det bara finnas ett kontrollstreck och om man ÄR gravid, så ska det finnas två eller tre streck. Någon som vet om det stämmer?

• Svar på tråden uppbrutet - clearblue digital
  • majja77
    Dakine skrev 2013-11-27 21:05:37 följande:
    Ja, var ni gravida ni som hade tre streck eller vad? 
    Undrar jag med
  • synthpop

Man ska alltså ha tre streck om man får "gravid 1-2"?

Fick nämligen det igår men bröt upp testet och kollade efteråt och hade 4 streck! Tre jättestarka och ett lite svagare?!?!?

• Dakine
    synthpop skrev 2013-11-29 19:45:38 följande:
    Fick nämligen det igår men bröt upp testet och kollade efteråt och hade 4 streck! Tre jättestarka och ett lite svagare?!?!?
    Om du har tre jätte starka streck bör du vara gravid i 3+. 
    har man ett starkt streck och ett streck som är lika stark som kontrollstrecket + ett svagt är man i 1-2. Ska försöka lägga in en bil.d 
  • synthpop

Mitt test ser mest ut som den bilden ovan med 2-3 veckor iofs :/

• synthpop
    synthpop skrev 2013-11-29 19:45:38 följande:

Förlåt. Jag hade tre streck menar jag såklart! Varav två lika starka och ett svagt :/ kanske är så att jag precis håller på att "slå över" till 2-3?
  • Dakine

Bild 1 Grav ej gravid

Bild 2 grav 1-2

Bild 3 grav 2-3

Bild 4 grav 3+

• HallåKatten
    Papperstrassel skrev 2013-12-03 09:44:00 följande:
    Jag gjorde ett cB idag och bröt upp. det är helt blankt? 

Ta och vända på stickorna. Strecken finns på undersidan ;)
Svar på tråden uppbrutet - clearblue digital