• Hoppas 2013

uppbrutet - clearblue digital

Jag satt och läste lite trådar här på Familjeliv och såg att någon hade brutit upp sitt digitala clearblue. Haha, hur man nu kan komma på tanken att bryta upp ett digitalt. Men i alla fall så kunde jag inte låta bli att bryta upp mitt bara för skojs skull för att se hur det såg ut!

Men nu till min fråga, om man tittar på bilden nedanför, så säger ju den att om man INTE är gravid, så ska det bara finnas ett kontrollstreck och om man ÄR gravid, så ska det finnas två eller tre streck. Någon som vet om det stämmer?

• Svar på tråden uppbrutet - clearblue digital
  • Hoppas 2013

Här är en bild till. Råkade bara posta inlägget för snabbt innan.

• Dr to be

Det finns två typer av cb digital- ett som ska visa plus och ett med veckoindikator som det även står gravid eller inte gravid på.

Antar att det är ett cb digital med plus som man bryter upp...

• Hoppas 2013

Nej, det är dem DIGITALA med veckoindikator som ett par stycken har brutit upp. Dem innehåller samma stickor som vanliga stavar gör, fast dem är smalare och det finns 1-3 streck på dem.

• Hoppas 2013

Vilket du hade förstått om du tittat på bilderna ovanför. ;)

• linkmamma

jag fick ej gravid på digitalt test men när jag bröt upp den var det två streck på ena och ett på andra. dock var 2 svaga men blå

• MalinTherese
    linkmamma skrev 2012-06-22 15:07:44 följande:
    jag fick ej gravid på digitalt test men när jag bröt upp den var det två streck på ena och ett på andra. dock var 2 svaga men blå
    Jag också.. tre streck, ett starkt blått och  två ljusblåa men testet visade negativt.. 
  • lilaemma

Kanske blir sträck överallt efter att tiden gått ut? Eller är du gravid?

• burningheart

Jag var tvungen att bryta upp mitt test efter att ha läst här... Såg då ett starkt kontrollstreck, sen nr två syntes bra och nr 3 syntes också, men svagare än tvåan. Det skulle dock stämma bra utifrån då jag hade min ägglossning.

Vad tror ni? För symtom känner jag, molvärk i livmodern och illamående på kvällen.

• lilaemma
    burningheart skrev 2012-07-27 22:27:43 följande:
    Jag var tvungen att bryta upp mitt test efter att ha läst här... Såg då ett starkt kontrollstreck, sen nr två syntes bra och nr 3 syntes också, men svagare än tvåan. Det skulle dock stämma bra utifrån då jag hade min ägglossning.

Vad tror ni? För symtom känner jag, molvärk i livmodern och illamående på kvällen.
    Vad sa testet? Lägg gärna in bild här:

www.familjeliv.se/Forum-4-337/m65943598.html
Svar på tråden uppbrutet - clearblue digital