Inlägg från: stjernfall |Visa alla inlägg
  • stjernfall

Mammalediga i Malmö?

Jag är fick en son den 7 april och bor i Malmö. Är 25 år och ursprungligen från Stockholm så jag har typ inga vänner här i stan Rynkar på näsan

Här har det också blivit en del besök i olika mataffärer. Provar nya som omväxling, inte så spännande kanske, haha Flört

• stjernfall
    WickedyWitch är du eller barnets pappa möjligtvis från Grekland (tänkte på hans namn). Jag är nämligen halvgrek.

Kanske är det enklast att bestämma tid och plats här i tråden, kan kanske vara lite svårt att ta det via telefon?!

Jag kan iaf under vardagarna i stort sätt när som helst. Gärna inte allt för tidigt på morgonen, då man aldrig vet om man får tacklas med en bångstyrig bebis på morgonen, haha.
  • stjernfall
    WickedyWitch skrev 2012-07-03 22:50:54 följande:
    Nej, men Alex är halv-thailändsk! Vi tycker bara namnet är så fint. Vi kallar honom oftast Leo (som vi skulle döpa han till först) men vi gillar lite ovanliga namn och då blev Leonidas perfa :)
    Okej, på så vis. Håller med, det är ett fint namn Solig
  • stjernfall

Folkets park låter bra tycker jag med! Var faktiskt också där, fast igår inte idag Glad Och fredag den 13:e (!) kan jag, så som det ser ut nu iaf Skrattande

Svar på tråden Mammalediga i Malmö?