Mammalediga i Malmö?
Här är en till som gärna kommer ut och träffas lite!! Fick min dotter den 16 mars, första barnet. Är 29 år och ingen moralkärring :) Jag bor i Limhamn. Vart bor du/ni??
Här är en till som gärna kommer ut och träffas lite!! Fick min dotter den 16 mars, första barnet. Är 29 år och ingen moralkärring :) Jag bor i Limhamn. Vart bor du/ni??
Jag är inte heller så bra på det här med mötesplatser, är det fint väder kan man ju sätta sig i närmsta park. Kungsparken är ju fin, om det nu är så den vid biblioteket heter?? Har dragit mig för att knöka in mig på något fik, drygt om inte lillan är på humör, men någon gång får man ju ta första steget!
Det hade varit kul och byta nummer helt klart!!
Vad läste du innan du blev mammaledig?
Hej allihopa! Kul att vi blev så många!! Jag kan också träffas i princip när som helst, torsdag nästa vecka blir svårt men annars har jag fritt fram. Vid lunch eller strax efter tycker jag är en bra tid, då har man fått ordning på morgonens bestyr :)
Jag kan och vill nästa fredag. Blir super. Hade gärna träffats någon kväll också utan barn, känner mig dock ganska låst då jag helammar min lilla och senast jag försökte pumpa gick det inget vidare. Funderar på om det är pumpen som är kass. Jaja, får försöka ordna det på något sätt om det blir aktuellt :)