Inlägg från: Dreaming01 |Visa alla inlägg
  • Dreaming01

Mammalediga i Malmö?

Hej! Skrev nästan samma inlägg som dig för ca en-två veckor sen men fick aldrig några svar. Roligt att någon är i samma sits i alla fall.

Jag är också 25 år och fick min dotter som är mitt första barn den 28e april så det är ju väldigt nära dig. Vi bor också i Malmö och jag bor tillsammans med min sambo.

Jag har inte någon direkt nära vän med barn i samma ålder i heller så det hade varit kul att lära känna någon/några i samma sits antingen bara att prata med eller dom du skrev att komma ut och träffa, kanske på en fika eller en promenad :)

• Dreaming01

Vad roligt att det är så många! jag har inboxat mitt nummer till minimine, det hade varit så kul att träffas allihopa :)
    Emmysofi vi struntar i min tråd eftersom det är så många som svarar här istället :)

• Dreaming01

Om det skulle regna just den dagen vi bestämmer för att ses så tror jag det finns plats för ett par vagnar på espresso house på hansa, har inte varit där själv med vagnen men jag tycker alltid att där är massa barnvagnar när jag är där :)

Svar på tråden Mammalediga i Malmö?