Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

Graviditetspenning för städerskor??

Jag är själv lokalvårdare och kommer söka när jag har 2 mån kvar. Vad jag förstått går dom nästan enbart på hur mycket du bär för jag har flera vänner som inte fått igenom det trots svåra foglossningar osv och det var först när dom skrev en högre viktgräns för vad dom bär som det gick igenom. En kompis fick avslag 2 ggr innan det tillslut gick igenom och det var för att hon ändrade viktgtränsen till 25-30 kg istället för 10-5 som hon hade skrivit från början. Så tänk på det.

.:: Vilda 090425 och BF 121202 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll

Vilken vecka skicka ni in det i? För jag ska inte träffa bm förrän v 25 och jag såg att man behöver moderskapsintyg, räcker det med tid om man vill gå hem i v 32?

• Rocktroll

Bara att överklaga. Min kompis överklagade flera ggr innan hon tillslut fick igenom det. Jag skickar nog in papper nu i juli och hoppas att det går igenom.

• Rocktroll

Vad skönt att du fick igenom det och att det gick så fort :) jag ska skicka in de närmaste veckorna och hoppas att det går lika bra för mig. Men jag tvivlar att jag får ihop 5 sidor för så jäkla intressant är inte mitt jobb Tungan ute

Svar på tråden Graviditetspenning för städerskor??