BF februari 2013 i Göteborgsområdet
Jag hoppas ni har rätt, det är ju 50% chans.
Menar bara attt det finns en anledning till att folk får "fel" besked så långt fram som till v.24
Skönt att det ordnat med sjukskrivning, och slippa oroa sig.
Är du sjukskriven på heltid till förlossningen?
Har tyvärr inga mäklartips tycker alla jag varit i kontakt med gett ett dåligt intryck.
Oh vilka fina magar!
Min är helt platt... 14+3 idag
I vilken vecka ska ni göra RUL? Jag har fått tid v 21, är inte det sent? Om gud förbjude man får negstivt besked har man ju isf bara någon dag på sig stt avbryta
Haha, nej du har inte dödat tråden hoppas jag. Haft mkt nu den senaste veckan bara.
Är det någon som börjar handla så smått? Tänkte vänta tills efter RUL men var på outleten i Åhaga förra veckan, de hade ju halva outletpriset och jäklars så mkt fint det hade till bebisar. Mkt för bara 20kr plagget!
Köpte på mig en hel del, fast bara könsneutralt och upp till strl 62.
Resonerar som så att jag är i v17 nu, skulle det här gå åt skogen så kommer jag inte bli mindre ledsen av att jag har handlar lite. Har dock packat ner allt i påse i min garderob. När det är några veckor kvar ska jag tvätta och stryka allt till mini...
Tror tyvärr Åhaga stängde för säsongen i söndags tyvärr
Någon som sugen på att ses IRL?
Anspråkslös fikadejt i stan?
Välkommen Grip! Vi börjar bli några stycken, ju fler desto roligare tycker jag.
Det är även bra att vi har flera som väntar andra och även två som väntar trean så att vi roookiemammor kan få lite experttips
Miss Mary, Provat Gaviscon mot halsbrännan?
Jag går också på BMG men har valt att göra RUL på Östra.
Dels för att det är gratis, dela för att jag har närmre till Östra och dels för att där kan man få en second opinion direkt om det skulle behövas. Men det hoppas jag jubatr vi slipper allihopa
Klart alla som vill får vara med!
Meningen med en GBG tråd var ju bara att mökligheten att träffas skulle finnas OM man ville. Inget tvång alls o vill man bara tjöta här går det bra det med
Välkomna
IRL
Ingen äger tråden mer än ngn annan... Tycker inte jag iaf
Om någon föreslåe rid o dag bara, jobbar alla nån-fre för det första?
Frida79, hur gick det på RUL?
Åh vad mys! Har RUL 25/9
Vad slog ni till på för vagn?