Inlägg från: Anonym (facebook beroende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (facebook beroende)

Hjälp jag är beroende av facebook :(

Jag kan verkligen inte hantera facebook. Jag tog bort facebook en gång och då mådde jag bra. Jag fokuserade på instagram och så kunde mina vänner följa mig där istället men sen skaffade jag facebook igen och jag mår riktigt dåligt över att jag spenderar så mycket tid på en skit sida.. allt jävla chattande och skit. Jag mår ingen bra. Jag kan glömma av och gå ut för jag måste sitta på facebook och chatta .. det känns förjävligt. Jag undrar hur jag ska få kontrollen igen...vet inte om det är bäst och stänga facebook... igen eller om jag ska lära mig och kontrollera det. Jag har raderat facebook appen men går in på datorn istället eller via mobilens webb. Idag har jag suttit bort typ 7 timmar på en chatt.. med en vän. Det känns ingen bra. .....med dom 7 timmarna kunde jag vara med min sambo och ha en trevlig kväll men jag fastnade med en tjej kompis...i 7 timmar. Ska jag ta bort facebook?

Det undrar jag också. 

Men du behöver inte vara så otrevlig... för dig kanske det är helt insane men nu är det som det är och jag önskade bara lite tips och råd...

Svar på tråden Hjälp jag är beroende av facebook :(