Inlägg från: vee |Visa alla inlägg
  • vee

Köpa häst.. problem

Hej, jag och min sambo har funderat på att köpa ett hus med ett stall på gården och då vill jag självklart ha häst där. Jag vet att man ska ha en hästkompis till sin häst men jag vet inte hur jag ska göra eftersom jag ska köpa en häst och sedan leta efter en hästkompis till denne. Ska jag måsta köpa två hästar samtidigt på samma dag eller kan en häst stå själv ett tag eller hur "startar man upp" ett helt nytt stall? Hoppas att någon har någon bra ide så jag äntligen kan förverkliga min dröm!Glad

• Svar på tråden Köpa häst.. problem
  • vee

Okej, tack för alla bra tips! :) Det var smart att försöka få hästen att stå kvar hos förra ägaren ett litet tag.

Jag försöker hitta någon häst som passar (ska inte köpa än men kollar runt lite, är ju sååå himla taggad!! ) men jag tycker inte att det finns så mkt just i närheten där jag bor tyvärr men hoppas att det kommer någonting såsmåningom! ;D

• vee

Haha nej, jag ska försöka ta det lite lugnt med hästköpet men jag känner mig själv, vill att allt ska gå snabbt så det kommer nog vara svårt att lämna den där första hästen man provrider för den känns sååå bra! Flört

Svar på tråden Köpa häst.. problem