Inlägg från: mammatill2härligavildar |Visa alla inlägg
  • mammatill2härligavildar

Nids4kids.se?????

Halloj!

Någon som beställt vagn ifrån nids4kids.se???? Finns på blocket och har bra priser och många vagnar. Har visst en fysisk butik oxå men den är långt ifrån mig.
    Man ska maila vilken vagn man vill beställa, få en faktura, betala den, sen skickar de vagnen. Har aldrig beställt något så dyrt på nätet, så det känns läskigt att bara skicka iväg flera tusenlappar utan att ha nåt alls o sen bara vänta o hoppas.
    Hoppas nån vet nåt om dem:)

• Svar på tråden Nids4kids.se?????
    niky40 skrev 2012-06-04 19:36:10 följande:
    Googla på namnet. Inte särskilt uppmuntrande läsning..
    Smart! Varför tänkte inte jag på d. Törs man ens göra d??? Får beställa av nån annan. Hellre betala lite till o faktiskt få en vagn, typ.

De man läser på nätet verkar vara precis som KMW skriver. Allt bra, tills man ska reklamera. Nä sånt går bort. Blir till att köpa någon annanstans.

En kvinna ifrån butiken ringde upp mig eftersom jag mailat dem och frågat om man alltid måste betala hela vagnen innan dom skicka. Hon pratade inte jätte tydligt så jag fick be henne upprepa sig någon gång, vilket gjorde henne lite småsur. Sen när jag sa att jag läst många dåliga omdömmen om dem på nätet blev hon SUR o sa att om det inte passar kan jag ju vända mig någon annanstans, vilket jag såklart gör!

Svar på tråden Nids4kids.se?????