• mammatill2härligavildar

Nids4kids.se?????

Halloj!

Någon som beställt vagn ifrån nids4kids.se???? Finns på blocket och har bra priser och många vagnar. Har visst en fysisk butik oxå men den är långt ifrån mig.
    Man ska maila vilken vagn man vill beställa, få en faktura, betala den, sen skickar de vagnen. Har aldrig beställt något så dyrt på nätet, så det känns läskigt att bara skicka iväg flera tusenlappar utan att ha nåt alls o sen bara vänta o hoppas.
    Hoppas nån vet nåt om dem:)

• Svar på tråden Nids4kids.se?????
  • niky40

Googla på namnet. Inte särskilt uppmuntrande läsning..

niky40 skrev 2012-06-04 19:36:10 följande:
    Googla på namnet. Inte särskilt uppmuntrande läsning..
    Smart! Varför tänkte inte jag på d. Törs man ens göra d??? Får beställa av nån annan. Hellre betala lite till o faktiskt få en vagn, typ.
  • KMW

Å jag har hört massa negativt om dom. Har hört att dom är jättetrevliga när man ska köpa nåt och jätteotrevliga om man behöver hjälp ifall något är fel på varan. Baserat på vad jag har hört skulle jag inte handla någon dyrare produkt där.

De man läser på nätet verkar vara precis som KMW skriver. Allt bra, tills man ska reklamera. Nä sånt går bort. Blir till att köpa någon annanstans.

• Linda0308

Jag rekommenderar Nids4kids. Jag har handlat nästan alla mina vagnar där. Priserna på vagnarna är superlåga. Jag var där i helgen och då kunde man köpa Brio duo (ligg+sitt) för knapp 3000:-. Tyget på vagnen var ifrån förra årets kollektion. Men vad gör väl det. Jag har haft tur att få vagnar med hög kvalité så jag har aldrig behövt att reklamera där.

• belovedkids

Jag kan tyvärr inte rekommendera dom alls...

Fick mig en rejäl utskällning i butiken när jag ville byta en sulky  där sufletten gick sönder andra dagen. Då var det tydligen mitt fel. Hon som bokstavligt talat gapade på mig, framför andra kunder, sa att jag måste förstå att jag inte kan dra och rycka i suffletten, då går den faktiskt sönder!!!
    Öhh...jo, det förstår väl jag med och har varken dragit eller ryckt i den, utan den var helt enkelt sönder i fästet.

Tillslut sa hon att hon kunde vara snäll och jag kunde få köpa en ny med 10 % rabatt. Nej tack...

Är synd att de beter sig så illa, har läst om fler som varit med om liknande. Men det är ju klart, de är ju billiga, men skulle det bli något fel så kan det bli dyrt...

Lycka till med vad du än väljer!

En kvinna ifrån butiken ringde upp mig eftersom jag mailat dem och frågat om man alltid måste betala hela vagnen innan dom skicka. Hon pratade inte jätte tydligt så jag fick be henne upprepa sig någon gång, vilket gjorde henne lite småsur. Sen när jag sa att jag läst många dåliga omdömmen om dem på nätet blev hon SUR o sa att om det inte passar kan jag ju vända mig någon annanstans, vilket jag såklart gör!

• belovedkids

Herregud vilka människor...
    Ibland är det nog bättre att betala mer och få bra service.. Förstår dom inte att dom förlorar kunder på att bete sig illa???
    Hoppas du hittar nåt bra!

• Onea

Hejsan, jag har tyvärr handlat en vagn på Nids4kids, jag hade inte googlat utan bara kollat in på prisjakt.se och rejta.se där man kan hitta betyg på affärer, där fanns inga omdömmen.
    Tycker det är bra om folk som är missnöjda (eller för all del nöjda) med en affär går in och säger sin mening, det hjälper andra konsumenter.
    Jag önskar att jag vetat vad jag vet idag, då hade jag inte ens parkerat min bil utanför butiken.

Svar på tråden Nids4kids.se?????