Gravid och ingen ork för bonus
Gravid i andra månaden, kräks hela dagarna och mår skitdåligt. Vill egentligen bara ligga under täcket och tycka synd om mig själv tills bäbisen kommer ut. Min stackars stackars bonus har det inte lätt just nu. Jag är så slut när jag kommer hem på kvällen och jag måste dessutom först gå och kräkas innan jag kan göra något annat. Jag har INGEN ork över till henne alls, och jag märker att hon såklart blivit annorlunda i sitt uppträdande mot mig. Hon ger mig lite bitska kommentarer ibland, och har lagt till en kaxig, irriterad attityd - hon är bara 6 år! Egentligen har vi en bra relation, men som sagt, jag orkar inte med någon annan än mig själv nu. Jag vet inte vad jag ska göra, känns som att jag kommer förstöra allting mellan oss om jag fortsätter såhär. När går egentligen graviditetsillamåendet och surhumöret över??? Jag blir ju galen på mig själv! När sambon kommer hem flyr jag in till vårt sovrum för att sova och undanhålla mig bonus och till viss del även honom. Jag är verkligen en hemsk människa för tillfälelt, jag känner inte igen mig själv!
Vet inte vad jag ville med detta, babbla lite antagligen. Jag ber verkligen till Gud att jag snart blir normala, glada jag, och att min älskade familj inklusive bonus, fortfarande är kompisar då.