Någon/några i skaraborg som väntar barn 2013?
Lever den här tråden?
Jag väntar nr 2 i slutet av januari 2013 och bor i skaraborg.
Lever den här tråden?
Jag väntar nr 2 i slutet av januari 2013 och bor i skaraborg.
Det låter ju bra. Här försöker jag att övertala mig själv om att det är mysigt med sparkar, men det går så där. Vilden där inne kunde få vara lite lugnare...
Än så länge når den inte dit, men det kommer nog. Men jag ska vara glad att jag känner den så jag slipper oroa mig. Men jag förundras fortfarande över att man utsätter sig för detta frivilligt .
Du har säkert känslan kvar ska du se. Jag brukar vara rätt ensam om att inte tycka att det är så mysigt. När beräknas du ha äl?
Nej det klart. Funderade ju aldrig på det efter x-et då jag blev tillsagt att vänta två cykler innan jag börja försöka. Så då hade jag ju senaste mens att gå på...
Skönt att inte behöva vänta. Du får väl testa någon gång nu emellan för att se om du kan få ett negativt test. Då vet du ju i alla fall att kommande tester inte visar rester. Så himla skönt med fredag. Nu är det snart helg. Ska bli skönt att få vila lite. Samt har kalas att se fram emot. Ska du göra något skoj i helgen?
Är i v.22 nu enligt beräkning efter RUL.
Det syns, och det tycker jag att det gjort ett tag,
har inte kunnat haft mina vanliga byxor på jättelänge...
Fast det beror nog lite på att det är nr2 också för med sonen syntes det inte tydligt förrän i typ v.24.
Ja du får passa på med både vin och sovmornar