Någon/några i skaraborg som väntar barn 2013?
Finns det någon några i skaraborg som är gravida och har BF 2013? skulle vara kul att följas åt och diskutera allt som jar m barn, förlossning o graviditet att gör!! )
Finns det någon några i skaraborg som är gravida och har BF 2013? skulle vara kul att följas åt och diskutera allt som jar m barn, förlossning o graviditet att gör!! )
Tänkte precis starta en egen tråd i samma tema men så hittade jag din!
Fick positivt besked i fredags! Vågade inte riktigt tro det men efter att vi idag tog ett digitaltest vågar jag faktiskt tro att det är sant. Så i februari 2013 hoppas vi att få en liten.
Är det er första? Januari eller februari?
Grattis! Det är mitt andra o mannens första. Jag är beräknad till 1:a Januari. Men jag gick en vecka över med dottern så det blir 2013 skulle jag tro iaf!
Ja jag tycker det kan va kul att diskutera med fler som väntar barn ung. Samtidigt.
Har kompisar som har barn men man är ju sällan gravida samtidigt. Grattis igen till er!
Är det er första?
När är ni beräknade?
Tack! Enligt beräkningen här på FL är vi beräknade till 14e februari. Ja det är vårt första så jag känner mig totalt ovis. Hur gammal är din dotter?
Hur gamla är ni?
Ja, jag inga bekanta som jag vet väntar barn just nu. Några som fått barn tidigare under året men de bor tyvärr inte i närheten.
Min dotter är fem år. Han är 26 o jag är 30. Nä, det är lite typiskt att det ofta är en bit till vänner med barn.
Ja men precis! Är ju skönt att prata av sig lite Finns ju som tur är telefon. Har dock inte berättat för några än men jag tycker att det är svårt att hålla sig. Vi är båda 27. Jag fick pluss på min födelsedag så det var en fin present att få.
Mår du bra annars? Jag mår rätt illa o har börjat få foglossning.
Det hade jag med dottern oxå. Bara hoppas att det inte blir värre.
Men glad är jag o familjen åt bebisen iaf! )
Var i Skaraborg bor ni?
Jag har bara lite ömma bröst i sidorna och lite värk i magen... lite lite illamående men inget farligt än. Vilken vecka är du i nu? (orkar inte räkna)
Vi bor i Skara. Ni då?
Jag fick plus dan innan min födelsedag den 28/4. Så det var ju lite kul!
Haha så snopet och vilket sammanträffande!