Inlägg från: fabbemam |Visa alla inlägg
  • fabbemam

Längtan efter en liten bebis

Hej
    Jag förstår att det är svårt att veta precis hur man gör o vart man får bäst svar i början... Tänker att när du ändå är här på adoptionsforumet vill jag passa på att ställa dig frågan du kanske inte tänkt på ännu: Är det en BEBIS du så gärna vill ha eller är det ett BARN att ÄLSKA och ÄLSKAS AV. Efter som du mår så dåligt av dina försök att få en bebis så är kanske adoption ett bättre alternativ för dig om du vill att din dröm om BARN ska gå i uppfyllelse utan allt för stora psykiska o fysiska. Att jag skriver BARN är för att det blir ovanligare o ovanligare att få möjlighet att adoptera en bebis, de flesta barn är över året när de får sina familjer.

Jag skulle inte vilja ha något ogjort i mina försök att få barn för om inte vägen varit så krokig då hade jag inte haft de två underbara barn (ett biologiskt och ett adopterat) jag har idag men om jag någon gång skulle försöka att få ett tredje barn skulle jag tveklöst välja adoption! Kanske ska du under en tid fokusera på att lära dig mer om adoption så att du får en paus i BEBIS försöken för att stärka dig och samla dina tankar.

Svar på tråden Längtan efter en liten bebis