• Emki

Jätte jätte jätte svaga streck!!! Gravid?

Är det någon som visat sig vara gravid, efter att ha testat jätte jätte svagt på gravtest.?

Jag har gjort flera test från testlagret sen i måndags, alla visar jätte svagt. Nått test är lite starkare, men annars är alla lika svaga, dem blir inte starkare.
    Dem är så svaga så man bara ser dem om man håller testet över en lampa.

Är det nå såkallade spökstreck eller är det någon som visat sig vara gravid, efter sådana test??

• Svar på tråden Jätte jätte jätte svaga streck!!! Gravid?
  • avocado4227
    Mondaybombay skrev 2020-05-01 10:40:27 följande:

Okej, bilden blev jätteotydlig nu när jag laddade upp den :/ testar med den här

Det kan nog vara något! Skulle ta ett nytt imorgon :)
  • LillaJag06
    Levnudösen skrev 2020-05-01 12:23:05 följande:

vad tror ni? Syns så mkt sämre med telefonen ju...

Ser det tydligt från min mobil. Är 2 streck där :)
  • Levnudösen
    LillaJag06 skrev 2020-05-01 13:39:33 följande:
    Ser det tydligt från min mobil. Är 2 streck där :)
    Åh, kanske kan våga hoppas då!

Tog ett test precis, och det såg ut såhär:
  • Mondaybombay
    Mondaybombay skrev 2020-05-01 10:40:27 följande:

Okej, bilden blev jätteotydlig nu när jag laddade upp den :/ testar med den här

Mitt svaga streck visade sig vara ett plus!

• avocado4227
    Mondaybombay skrev 2020-05-02 15:34:49 följande:

Mitt svaga streck visade sig vara ett plus!

Stort grattis, vad spännande!! Mitt var ett spökstreck...
  • Mondaybombay
    avocado4227 skrev 2020-05-03 11:33:15 följande:

Stort grattis, vad spännande!! Mitt var ett spökstreck...

Tack så mycket! Det är mycket känslor att hantera, haha.

Vad tråkigt att höra! Hoppas det händer snart!
  • Annali91

Hej, har tidigare inte skrivit här men blev så osäker när jag tittar på testet från igår efter middag.

Tog sedan ett idag på förmiddagen och det bar negativt. Men vill ändå tycka mig se två streck från testet igår. Kan inte heller svara på när mensen borde komma eller när ÄL var. Slutade med p-piller i början på augusti, inte haft mens sen dess.

Tacksam om någon vill svara:)

• Annali91

Hej, har tidigare inte skrivit här men blev så osäker när jag tittar på testet från igår efter middag.

Tog sedan ett idag på förmiddagen och det bar negativt. Men vill ändå tycka mig se två streck från testet igår. Kan inte heller svara på när mensen borde komma eller när ÄL var. Slutade med p-piller i början på augusti, inte haft mens sen dess.

• lilaemma
    Annali91 skrev 2020-12-11 10:49:07 följande:

Svårt att se ordentligt på mobilen, men tydligt två streck - det jag undrar är om det andra strecket sitter rätt? Ibland kan det fastna färg i kanten på teststrecket eller i en skåra på testet om det är repigt. Jag tycker det ser lite snett ut, men så liten bild på mobilen att det är väldigt svårt att se...
Svar på tråden Jätte jätte jätte svaga streck!!! Gravid?