Inlägg från: Vadhänder |Visa alla inlägg
  • Vadhänder

Mamma snopp

Men vilka muntergökar som ska läxa upp TS, herrejösses, det är ju bara ett barn som har sagt något roligt och knasigt Skrattande

Jag tror inte att ni var så korrekta gällande kön när ni var små heller Flört

Nää sluta göra detta till något negativt! Att det alltid ska finnas människor att förstöra andras lycka.

• Vadhänder
    izgo skrev 2012-05-31 23:20:52 följande:
    Tråkigt att en eller två personer förstör tråden som började så bra. Vem fan bry sig om man ger kuk, snopp, snorre eller dick? Fitta, pussy, kissimurran, snippa, mus eller annat...? Inte jag iallafall, vi vet alla att man menar underlivet iallafall. Till ts: mycket bra att du sköljer din dotter dagligen, mycket lätt att barn som har blöja och eller inte ka torka sig rintigt kan få in bajs (är det nu jag ska skriva avföring?;) ) i KISSIMURRAN och då får de lätt sjukdomar/infektioner. Jag fick jätteofta sveda eller någon infektion/smärta i underlivet mellan 0-3 år för att jag var svår att sköta underlivet på ( aldrig stilla och bajsade ofta ner mig i blöja givetvis..) Nu fick ni andra lära er något, speciellt du som inte ville att ts skulle tvätta underlivet på sin dotter. Det kommer jag göra med vatten dagligen.
    Hähäh kissimurran är bäst! Skrattande
  • Vadhänder
    Underbar skrev 2012-06-02 17:58:08 följande:
    Det är antingen la lola som anmält ditt inlägg eller någon annan för att en moderator ska ta bort det.
    Den här tråden är nog inte speciellt uppmärksammad av fl:s moderatorer skulle jag tro. 

Hahaha eller hur, orka anmäla ett inte alls fientligt inlägg bara en tillrättavisning.
    Eller hur, moderatorerna borde nog ta sig en titt över hur resterande delen av tråden ser ut från en viss fröken Glad
Svar på tråden Mamma snopp