• förvirrande

Någon med kunskap om delade magmuskler?

Det där maghjulet kan du säkert använda när du blivit superstark i hela magen efter många månaders träning med plankan i alla dess former.

Om du tycker plankan inte tar borde du nog få hjälp med att hitta den riktiga tekniken. 

Och tråkigt blir det inte på långa väger då plankan kan göras i så många olika utförandes 

• förvirrande
    MiisPiis skrev 2012-05-31 14:24:24 följande:
    Tar och tar.....jag är inte tillräckligt stark för att hålla en korrekt position just nu, helt enkelt.

Ja, jag har nu kontaktat en sjukgymnast.....det blir nog bra till slut!
    Ja, det var mera det jag menade Om man inte tycker att det tar så "fuskar" man nog...

Nu vet jag ju inte när du var gravid sist, men man kan räkna med att när man statar upp med plankan kna det vara nog med att börja knästående och stå bara 15-20 sekunder. Upprepa 3 gånger. Öka tiden och när mna kan klara en hel minut utan att man skakar och utan att man "tappar" den platta magen så kan man komma upp på förtterna. Igen, börja med 15-20 sekunder och upprepa tre g¨ånger. Sedan när detta är "enkelt" börjar man med olika varianter med att lyfta ben och stå med benen på gymboll osv....

Lycka till!!!!    
Svar på tråden Någon med kunskap om delade magmuskler?