Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag HATAR missbrukare!

Jaha?
    Själv kör jag Volvo.

• Anonym

Varför bör vi diskutera dina åsikter? Eller fanns det ett större diskussionsunderlag, som du maskerar genom att skriva vad du anser hela tiden? Är tanken att vi andra också ska skriva vad vi anser om allt möjligt i den här tråden? Eller använder du Familjeliv som dagbok?

• Anonym
    Anonym (Hon) skrev 2012-05-27 02:46:46 följande:
    Jag verkligen avskyr och grovt hatar alla slags missbrukare. Dom är inget  värda i mina ögon. Ser ner på missbrukare. Det är falska och opålitliga människor. Dom är så svaga och det ända dom tänker på är sitt missbruk. 

Jag bryr mig inte om hur tufft dom har haft det och vad orsaken är till att dom börja missbruka. Jag tycker man ser dessa missbrukare överallt i varenda hörn. Dom är bara en stor belastning för samhället.

Jag ser ner på dig och finner dig högst motbjudande.
  • Anonym
    Anonym (Hon) skrev 2012-05-27 03:10:42 följande:
    Kände du dig träffad? 
    Nej, jag har själv en del problem med missbrukare. Tycker också att de kostar för mycket, och framförallt tjack-missbrukare hyser jag ett innerligt förakt för.

Detta gör dock inte att jag startar en tråd där jag basunerar ut vad jag anser om någonting, och sedan helt hoppar frågeställningar eller någon form av diskussionsunderlag. Jag tar helt enkelt för givet att folk inte tillräckligt intresserade av vad jag tycker om saker och ting för att det ska vara värt att starta en hel tråd där jag upplyser om mina åsikter.

Så frågan kvarstår.
  • Anonym

Jag hoppas för din skull att du inte kommer bli drabbad av nån sjukdom eller tillstånd där du tvingas till droger, hatet du bär inom dig kommer då riktas mot dig själv och oddset är att du i slutändan kommer ingå i självmordstatistiken.

• Anonym
    Förväntanstid skrev 2012-05-27 10:20:16 följande:
    Jag tycker detta är klockren hets mot folkgrupp? Får man säga att man hatar kristna, homosexuella, eller japaner också samt att de inte är något värda och bara till belastning?
    Det finns några grupperingar det är fritt fram att spotta på, "knarkare" är tyvärr en av dom.

• Anonym

hata e väl fel ts , det vore bättre ts skrev rädd för dom  ....men jag kan hålla med om när dom tar sina droger eller alkohol så blir de riktigt elaka hatiska människor mot andra. , men i övrigt e de helt vanliga ,snälla  människor som behöver hjälp..som mår dåligt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-27 10:55:16 följande:
    hata e väl fel ts , det vore bättre ts skrev rädd för dom  ....men jag kan hålla med om när dom tar sina droger eller alkohol så blir de riktigt elaka hatiska människor mot andra. , men i övrigt e de helt vanliga ,snälla  människor som behöver hjälp..som mår dåligt.

Fast det finns ju mer än bara knark och alkohol man kan missbruka
    man kan missbruka socker, sex, tvål, mediciner (som inte är drogklassade!) m.m
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-27 11:19:10 följande:
    Fast det finns ju mer än bara knark och alkohol man kan missbruka
    man kan missbruka socker, sex, tvål, mediciner (som inte är drogklassade!) m.m
    ja med dessa påverkar ine en människas sinnesfulla bruk på det sättet.som knark o alkohol, som  totalt flippar ut en person  o gör dom kapabla till vad som helst.
  • Anonym

TS obstinathet visar enbart hur effektiv stigmatiseringen är kring droger.

Svar på tråden Jag HATAR missbrukare!