Novaliesmamma skrev 2012-05-23 14:14:35 följande:
Sarakeichki: För det första, kalla mig INTE för idiot! Du känner inte ens mig och du har ingen jävla rätt att kalla mig för det.
För det andra, jo visst kan det vara tufft att få barn utan en stabil grund, men efter mammaledigheten har hon all tid i världen för att studera och bli vad hon än vill bli!!!
Jag blev gravid strax efter studenten (hade aldrig arbetat i hela mitt liv) och jag har klarat mig FINT. Jag klarade mig på min fp på 4000 kr (eller vad det nu var) och med pappans hjälp!! Efter mammaledigheten pluggade jag upp mina betyg och jobbade samtidigt. Har nu höga betyg och kan söka till hur många högskoleutbildningar som helst, och jag har skött mitt jobb galant!
Så vad är det för FEL på ER?!?! VUXNA KVINNOR som klankar ner på en tjej på det viset. Ush!!!! Nu är barnet FÖTT. både TS och barnet förtjänar att få stöd, inte att bli trampade på! det är som att ni VILL att hon ska misslyckas.
USH VILKEN MÄNNISKOSYN NI HAR. Nu anmäler jag flera av er och sen avslutar jag mitt medlemskap från denna mobbningsidan. jag passar inte in här mer ER kärringar