• BAKOFRAM

14år&gravid

Jag fick barn tidigt i livet,jag var 16 och kunde såklart inte föreställa mig hur det skulle bli.

När jag var 18 hade jag två barn,ångrar mig inte,men skulle inte rekommendera det heller.

• BAKOFRAM
    Marcz skrev 2012-05-22 23:04:26 följande:

Ja men som sagt,kunde inte föreställa mig och det kan man sällan som ung tonåring...man romantiserar det hela helt enkelt.

Som sagt jag ångrar mig inte nu,men vill att mina egna barn lever sin ungdom,med resor,plugg och studentliv innan dom skaffar egna barn
  • BAKOFRAM
    Marcz skrev 2012-05-22 23:10:59 följande:
    man har sex debut vid 14 i dagens läge typ, synd  att barnen föder sina barn... 

Antar att du var mogen och hade rätt ålder
  • BAKOFRAM
    Marcz skrev 2012-05-22 23:14:11 följande:
    Säger bara , VÄX UPP skaffa inte barn vid 14, förjävligt att det tillåts, och mammorna är så nöjda att ha fött som ung mamma , dm vill ha uppmärksamhet ! förstör sina liv för några år fast dom inte tänker på det , fy fan dränk er förfan, synd om barnen

Men vad i hela friden har du för besvär av unga mammor?
  • BAKOFRAM
    Marcz skrev 2012-05-22 23:32:16 följande:
    till dig mikipiki:   vadå många killar e omogna ? ja det såklart man lämnar när man e under 18 ! man vill inte ha barn och det blev en olyckshändelse som tjejen skiter i hon vill föda oavsett. då kan hon inte räkna med att pappan stannar.... RÄTT åt alla jävla singelmammor under 18 ... tror du killen vill ge upp sitt liv för att du född barnet ? bådas fel men räkna med att bli lämnad , skulle slå in skallbenet på dig om du var nära mig..

Du behöver nog inte bekymra dig för jag tror inte det finns någon som vill ha barn med dig,vare sig dom är 14 eller 40.....!
    Du är ett sådand där bottenskrap som ingen vill ha förmodligen
  • BAKOFRAM
    Sanna Ryan skrev 2012-05-22 22:43:20 följande:
    Och dessutom så jobbar jag, det är skillnad.

Men herregud,är du två personer i en kropp.
    Du tycker ju olika i varenda inlägg och en sak till,det är stooor skillnad på att vara 17 och nästan vuxen och på att vara 14,så jämför inte ditt liv med hennes.
    Hennes föräldrar är skyldiga att försörja henne för hon är för löiten för att få ett arbete som går att leva på...det ser arbetstidslagen till.
    Du är snart 18 år ,hon är 14....kan du sen viss skilnnad på det
  • BAKOFRAM
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:04:45 följande:
    Ja, du skaffar barn tidigt och lever på dina föräldrar. Vad fan är det för fel på dig snorunge?

Allvarligt talat,jag hoppas verkligen inte du har barn på riktigt.
    TS är 14 år,men hon är dig överlögsen i sitt tänkande och i sian kommentarer
  • BAKOFRAM
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:09:20 följande:
    NEJ. Jag är fan ingen ung förälder JAG är VUXEN

Du har förmodligen inga barn och önskar att du var en tonårsmorsa
  • BAKOFRAM
    Ungmammafjorton skrev 2012-05-23 00:26:00 följande:
    Nu däremot fick jag ett pm av henne, "hoppas din dotter ruttna" -.- mogen tjej! eller vad de nu va.. 

Jag har också fått i min inbox..bara o strunta i,om ingen svarar henne så ger hon nog upp
  • BAKOFRAM

TS Jag fick som sagr två barn innan jag var 19 och olyckskorparna kraxade sig hesa,det har gått hur bra som helst,fick ett barn till lite senare i livet...alla med samma pappa.
    Det MÅSTE inte gå åt helvete för att man är ung.....
    Dom har inta saknat något och dom har gjort allt som barn gör,vi har rest och haft det bra,nu är dom stora och äldsta killen brukar säga att han är stolt över att ha en ung mamma,men vill inte ha barn tidigt själv för han ska plugga och utbilda sig klart,något som tar minst 5 år

Svar på tråden 14år&gravid