• Twin Dad

14år&gravid

Marcz skrev 2012-05-22 22:53:48 följande:
    konstiga namn får alltid barn av mammor i din ålder
    Hellre Zelina än typ Greta, Gun-Britt eller något annat "gammelsvenskt".
    Nu är jag inte helt inläst men jag skäms över att vara fel sida 20 i denna tråden. Att ni "vuxna" ens har mage att klanka ner på ett (som en del kallar det) barn. Detta är inte den första tråden denna veckan där jag ser en ungdom komma hit för goda råd eller bara funderingar och får så mycket skit. Hon är i den sitsen hon är och om hon nu har stöd från sina föräldrar(osäker där) så tvivlar jag inte på att barnet har det bra heller.
    Självklart är det inte optimalt att skaffa barn när man är 14 men jag är säker på att Ts gör det bästa utav situationen.
    Ts jag tycker du är stark som klarar detta, både att ha barn och vuxenmobbingen här på Fl.

Mina barn heter Caspian och Nathanael, kommer jag också gå på soc då?
  • Twin Dad
    Marcz skrev 2012-05-22 23:14:11 följande:
    Säger bara , VÄX UPP skaffa inte barn vid 14, förjävligt att det tillåts, och mammorna är så nöjda att ha fött som ung mamma , dm vill ha uppmärksamhet ! förstör sina liv för några år fast dom inte tänker på det , fy fan dränk er förfan, synd om barnen
    Vi har hört dig nu. Dessvärre uttrycker sig samtliga unga mammor sig betydligt bättre och mognare än du. Hoppas du följer dina egna råd och inte ynglar av dig innan du vuxit upp.
  • Twin Dad
    Carolajnen skrev 2012-05-23 14:35:01 följande:
    Woho! Jag är 1% :) fyller 24 väntar mitt första, högst planerade barn med min fästman. Är hantverkare så tjänar mer än många med högskoleutbildning. ;) det jag försvarar henne mot är den vuxenmobbningen som förekommit från och till i den här tråden. Många verkar även ha lässvårigheter, för hon efterlyste inte andras åsikt ang hennes val utan likasinnade som man kan bolla med. Högst normalt. Något annat jag även reagerar på är att trots att hennes dotter är född så är folk framme med pekfingret och trycker ner. Herregud vad vill ni att hon ska göra? Köra upp dottern dit hon kom ifrån och göra om göra rätt!?
    Jag är också en av de få) som är 1%. Var 22 när jag blev pappa till mina tvillingar i januari förra året.
Svar på tråden 14år&gravid