14år&gravid
Marcz skrev 2012-05-22 19:59:03 följande:
Såklart ni inte är tsm, var ju inte så svårt att lista ut, men jag stör mig på att alla unga mammor under 18 typ tror att dom är så bra på nått sätt, skapar bloggar , hänger på sidor exempelvis här. Det är bara riktigt löjligt att skaffa barn i den åldern. Fattar inte att dina föreldrar accepterar det. Jag anser att dom som blir gravida i den åldern ( som är ganska ofta tydligen) och väljer att göra abort vet vad dom vill här i livet. Abort = moget , klokt beslut. Istället att va ute med kompisar blir man sittande och låst med ett barn. Sen får du säkert hjälp av dina föreldrar men de tyder ju på att du inte klarar av han själv. kan bara skratta åt situationen. Tur att man har en tjej som inte kan tänka sig barn förns 25, kan man ju leva livet innan, men vissa gör det inte varsegod.Du borde nog VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG???? Hade aldrig skaffat barn med en sån fördomsfull och otrevlig idiot om jag var varken 14 eller 45????????????????Gå och träna eller få ut sin surhet på nåt annat vis???